Hallo allemaal, ik heb zo iets leuks ontdekt op internet. Het is een kanaal met allemaal baby tv programma's. Het is wel in het engels maar zo schattig. Allemaal leuke geluidjes en schattige poppetjes en figuurtjes. Ik weet niet of ik hier de link mag zetten, maar anders pb me maar. Jesper vind het erg leuk. Ik zet hem dan in zijn Bumbo stoeltje en dan voor de laptop en hij kijkt er echt naar. Ik vind het leuker dan de tv programma's op tv. Daar zit niet echt iets bij voor echt jonge kinderen vind ik. De link is: http://www.babytvchannel.com/ Je moet je wel ff aanmelden/registreren. Veel kijkplezier!
Hier was ik toevallig vandaag naar opzoek we hebben 't toen ik zwanger was al test gehad. Maar toen Rianne er eindelijk was was 't kanaal weg.
Wij hebben digitale tv van Casema en wij kunnen gewoon Baby TV kijken Ik heb hem regelmatig aan als ik hem de fles aan het geven ben, hij vindt het nu al helemaal geweldig.
Wij hebben het ook via digitale tv. Thyron vind het helemaal geweldig! Het is jammer dat het via internet alleen in het engels is.
Heee dank voor de tip! Wat ook leuk is: de Baby Einstein DVDs van Disney. Een soort Tik Tak, met allemaal treintjes,muziek en instrumenten en bewegende uhhh dingen. Heb hier afgelopen week met kleine truusje van 8 weken oud een DVDtje zitten kijken, ze vond t prachtig! www.babyeinstein.com , via bol.com of gewoon via marktplaats voor weinig.
is het mogelijk om het op groot scherm te zien? nu staat alle info eromheen en is het tv schermpje zo klein.
Bedankt voor de link, vind Simon ook vast leuk! Hij is nu al helemaal gek van de dvd 'De wielen van de bus'... Is babytv daar wel in het Nederlands?
Marjan, als je rechts onder dat beeldje klikt kan je m in het hele scherm zien. Dat vierkantje met die pijltjes zeg maar...
"de dvd van de wielen van de bus" ? is dat net als het liedje? daar is anne namelijk helemaal gek op dat zingen ze in het zwembad als afsluitliedje en ik zing het vaak als ze moet slapen.. ik weet het.. het heeft niets te maken me tslaapliedjes maar 2 minuten na het babyzwemmen slaapt ze.. dus ze is het min of meer gaan associeren met slapen kennelijk *grin*
Wij hebben baby tv via UPC ( in het nederlands ) .. maar kyano heeft niet veel interesse in de TV is dat heel raar ? hij maakt liever alle kast deuren open en pest het liefste de poes