eisprong ineens veel vroeger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Spannend01, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    ik heb sterk het idee dat ik mijn eisprong deze maand al op dag 8 gehad, ik had toen al het gevoel en dacht het kan niet.maar zit nu op dag 18 en de ovulatietesten hebben nog niets gevonden.
    laatste periode is hij eigenlijk altijd rond dag 18 geweest, maar had de 8ste echt de bijbehorende symptomen, zou dit mogelijk zijn dat hij ineens veel vroeger is?
    ik ben helaas pas met ovulatie testen op dag 10 begonnen dus snap er niets meer van :)

2. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    niemand een idee?

3. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland
    Hoelang is je cyclus gemiddeld?

misschien toch een latere eisprong? Gevoel kan ook het opzwellen van eitje zijn..dat hij nog niet klaar was om te springen en over een paar dagen springt?? Sommige zeggen dat je dat voelt in plaats van eisprong

Volgens mij is 8 wel erg vroeg.. Maar als dat zo is zou je bijna kunnen testen.. Heb je klachten?

Ik dacht deze maand ook dat mijn eisprong al was geweest en wat blijkt, hij is vandaag of morgen (weet ik omdat ik toch nog even ben gaan door testte)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan moeten we eerst even weten hoe lang je laatste cyclussen waren.

En symptomen zeggen vaak niet zoveel. Vaak is het ook het groeien van de follikels die je voelt waarna na een aantal dagen pas je eisprong plaats zal vinden.

Aangezien je ovulatietest tot dusver nog negatief is, denk ik dat je eisprong nog niet geweest is of dat deze inderdaad al voor dag 8 heeft plaatsgevonden. Maar dan zou je een erg korte cyclus moeten hebben van rond de 21 dagen.

Ik zou blijven doortesten. Grote kans dat je eisprong deze keer iets later is. En dat kan gebeuren.

5. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Cyclus gemiddeld 31 dagen geweest. Heb geen symptomen verder heb alleen wat roze gehad bij afvegen op dag 14 dat was na het vrijen. Leek me ook al gek maar het voelde echt als een eisprong en gezien hij er nu nog niet is dacht ik zou het dan toch.. Maar helaas zit er niks anders op als afwachten. Dank iig! Ga iig doortesten.

6. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    nog steeds geen eisprong. ben toch echt heel benieuwd.
    wel behoorlijk trekkende baarmoeder dus ik denk dat hij er nog aan zit te komen.
    helaas is mijn vriend er deze dagen alleen niet , dus hoop niet dat we hem missen :(

7. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik had hem op dat 12 terwijl hij normaal bij mij rond dag 15 tot 17 had.. dus het kan echt wel een stuk eerder..
    Als je je eisprong op dag 8 had zou je inmiddels toch 12 dpo zijn?
    Anders zou ik gewoon een tesje wagen, weet je het in ieder geval zeker ;)

8. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ja geen peil op te trekken he! Wel vervelend
    Denk je dat je weet hoe je lijf in elkaar steekt ;) als ik na het weekend nog geen positieve ovulatietest heb zal ik inderdaad eens testen. Niks aan die spanning elke keer! Maar jij bent zwanger zie ik gefeliciteerd!!

9. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi ik lees even mee. Ik heb ook een langere cyclus en dus meestal een late eisprong. Nu had ik al het vermoeden dat ik hem rond dag 13 had. Gister, dag 22 dacht ik opeens dat ik ongesteld was geworden. beetje bruine afscheiding en enorm gevoelige borsten. Nu is het weer over dus, of dit is mn ovulatie (voor de zekerheid geklust) of innesteling??? Zou prachtig zijn maar durf niks meer te hopen heb namelijk ieder symptoom al eens gehad...
    Ik gebruik ovulatietesten maar net gister niet omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden....
    wat denken jullie?

10. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    oeh spannend! misschien inderdaad wel een innestelling.
    ik zit op dag 22 en nog geen positieve ovulatie test, ik snap er dus ook helemaal niks meer van. nu ben ik weer bang dat ik deze maand dan misschien helemaal geen eisprong heb.hoop echt dat het toch een vroege was! helaas zit er niets anders op voor ons beiden dan afwachten ben ik bang.. kan het ook zijn ik doe testen altijd s ochtends, dat je hem dan kan missen, dat hij bijvoorbeeld s avonds positief zou zijn of werkt dat niet zo? het streepje is bij mij nu echt lichter als de testen toen ik begon rond dag 10/11

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De meeste ovulatietesten moet je juist NIET 's ochtends doen en vooral niet met de eerste ochtendurine, maar het beste is om deze 's middags te doen.

12. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi Spannend01, we hebben echt wel beetje hetzelfde want ik begon op dag 12 met sensitest en toen was er al een licht streepje. Ik heb nooit een licht streepje tenzij de ovulatie eraan zit te komen. Op dag 13 leek ie iets donkerder en daarna nam het weer af. Sindsdien Omo wit. Ik weet wel dat er niet zoiets bestaat als een half-positieve ovutest maar ik denk dat ik mss ook op het verkeerde moment van de dag heb getest en de echte piek gemist heb...
    Ik heb de vandaag geen bruine afscheiding meer gehad alleen vanochtend na de sex een beetje gemengd met sperma (sorry...) Op hoop van zegen! Laten we elkaar op de hoogte houden. Meestal horen we het resultaat nooit, is jammer!

13. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik zit trouwens op CD 23 dus we gaan gelijk op!

14. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad steeds s ochtends getest dan waarschijnlijk hem dus gemist! He irritant nu heb ik ook geen idee wanneer ik menstruatie kan verwachten! Jou cyclussen variëren ook best wel zie ik. Die van mij zijn altijd of 31 of 35.. Leuk dat we gelijk oplopen! Leuk om elkaar op de hoogte te houden! Blijf je nu doortesten met ovulatietesten?

15. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Nee testen doe ik even niet. Toch minimaal om de dag seks en wel even klaar mee ofzo. Vandaag rest vd dag echt amper nog afscheiding en vooral nog zere borsten...
    Ik denk als er niks gebeurt ik zondag een testje waag...Dat is dan, als ik gelijk heb, 12 dpo en 3 dgn na de mogelijke innestelingsbloeding.
    Wanneer wil jij testen?

16. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Spannend zeg zondag!! Ik wacht nog even. Als cyclus 31 dagen is is nod pas 16de.. Bij 35 dus 5 dagen later. Ga er maar niet vanuit dat ei sprong eerder is geweest.. Maar man wat is dat wachten irritant.. Laatste maanden konden we elkaar niet goed proberen gezien vriend weg was op belangrijke dagen. Had zo gehoopt deze maand raak zou zijn maar nu door vage gedoe rond eisprong helemaal geen goed gevoel over. Geduld is niet m'n sterkste kant ;) ga duimen voor je voor zondag!

17. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Haha niet elkaar proberen maar het niet goed
    Proberen :)

18. Najlaa

Najlaa Lid

18 jul 2015
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong is ook deze maand eerder geweest dan ik dacht.. Testen waren negatief en waarschijnlijk de dag dat ik niet testen positief..(achteraf) gezien ik rond mn eisprong last heb van mn onderbuik en slijm had ik later het vermoeden dat mn eisprong al geweest was.. Merkte dat mn ovutesten op dag 21 positief begonnen te worden.. Ben toen gaan denken kwam tot de conclusie dat het niet kon aangezien ik op dag 11 een slijmprop had en alles wat op een eisprong duid was al verdwenen.. Ik bleef door testen tot dag 23 toen dacht ik het kan geen eisprong zijn.. Besloot volgende ochtend een zw test te doen en tot mn verbazing zwanger!! Lichte (maar wel met de blote oog te zien) test van kruidvat 2v5 en van action die was ook licht positief.. Omdat ik weet dat de testen van action veel hcg nodig hebben in de middag digitale van cb gehaald en ook deze gag +1-2 ik was super verbaasd.. Vandaag mn nod en de testen beginnen goed op te lopen.. Conclussie van mijn verhaal het kan wel degelijk een vroege eisprong..

19. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd najlaa!!

20. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Oh gefeliciteerd wat goed zeg!!! Hoeveel eerder dan normaal denk je dat hij geweest is? Heb je ook andere symptomen (gehad? Ik heb echt helemaal niks meer aan afscheiding gezien en zo'n 24 uur dus hele lichte bruine afscheiding gehad. Hoop zo dat dit innesteling is geweest. Las nu ook weer dat dit ook een symptoom kan zijn van ovulatie. Geen pijl op te trekken. Mijn NOD is ook pas 16 november (toevallig!) maar dat is dus denk ik niet van toepassing als het dus een vroege eisprong is geweest. Vind het wachten ook vreselijk.
    Nog iets anders : mijn kat is nog sterker gebiologeerd Door mij dan normaal...Maar ja, heb er ook een handje van me van alles in mn hoofd te halen.:D

Deel Deze Pagina