Mijn kindje van 2 weken heeft een erg opgeblazen buik. als ik haar aan het verschonen ben lijkt het net een kikkertje die op zijn rug ligt zeg maar. Het zit me niet helemaal lekker, of is het toch normaal? Ze lijkt nu niet echt ergens last van te hebben alleen wat krampjes en harde ontlasting, maar dat komt er wel gewoon uit. Zou het lucht zijn of is het toch gewoon normaal? Mijn zoontje heeft het nooit zo erg gehad.
Mijn zoo je had dit ook heel erg. Vroeg me toen ook af of dit normaal was. Op het cb zeiden ze dat een beetje een bol buikje wel normaal was. Maat zei dat mijn zoontje ook een hoop lucht in zijn buikje had. Je kunt 2 vingers op het buikje leggen en dan op de vingers kloppen met een andere vinger. Zo kon ik horen dat het inderdaad lucht was want dan klinkt het een beetje hol. Drinkt je kindje snel? Dan zou het dus inderdaad lucht kunnen zijn!
bedankt voor je antwoord. ik denk inderdaad dat het lucht is. Ze heeft ook last van krampen en heeft net 1.5 uur achter elkaar gehuild. Even kijken hoe het morgen is. Ze drinkt al vanaf de geboorte heel snel haar fles leeg.