Wij maken de groenten en het fruit voor de kindjes zelf en ook gewoon per dag vers. Dus niet uit de vriezer, dat vind ik namelijk niet meer vers.
heb gestemd op vers. en dan net als hanneke per dag. maar af en toe krijgt ze een fruta pura en op zondag meestal een potje groente. omdat we dan vaakergens wat eten dus niet thuis zijn. maar 9 van de 10x dus vers en daarom daar op gestemd
Ons mannetje eet met de pot mee (wel gepureerd) en fruit ook vers. Alleen als we een dagje op stap gaan neem ik potjes mee. Groetjes, Josie
Hier ook altijd vers, we pureren ook niet. Liam eet gewoon met ons aangezien wij zelf ook zoutloos eten. In het weekend gaan we vaak uiteten en dan bestellen we voor hem ook iets dus ook dan lekker vers.
Hier precies hetzelfde, hij eet hetzelfde als wij maar dan geprakt/gepureerd en als we weggaan een potje.
meestal potje omdat ze dat wel wil eten, maar sinds een paar weken krijgt ze gewoon wat wij ook eten omdat ze potjes niet meer wil.
alles vers, eten wij zelf ook dus vanzelfsprekend dat mijn meisje dit ook krijgt!!!! een stuk goedkoper ook nog.
Alles vers en in principe hetzelfde wat wij eten. Ik heb trouwens wel een paar voorgemaakte vers potjes in de vriezer voor drukke dagen en als hij gaat logeren e.d. We proberen nu ivm de aankomende vakantie een paar verschillende kant en klaar maaltijdjes uit. Meneertje is niet bepaald enthousiast.. en ik begrijp hem wel
Ik denk ik zoveel mogelijk ga proberen vers te geven en voor de zekerheid potje in huis te hebben. Maar is dat niet verwarrend voor ze ene keer vers andere keer potje heeft toch andere smaak ?
Elke keer een andere smaak is juist goed hoor.. dan wennen ze beter aan gevarieerd eten (en krijg je niet van die putlutten ) maar je hoeft natuurlijk niet te varieren tussen vers en potjes. Je kunt ook varieren met vers.. met potjes is dat iets minder makkelijk omdat er in Nederland nou eenmaal niet een heel grote variatie is.
Ja dat is waar want ik wil inderdaad heel graag een kindje die veel lust. Toen ik mijn man leerde kennen lustte hij bijna ook niets (zijn ouders zijn daarin ook gewoon te makkelijk geweest) en sinds hij bij mij is is een nieuwe wereld qua eten voor hem open gegaan hi hi. Hij eet nu alles.....
Ik was gestart met vers, (na de eerste start even uit te hebben geprobeerd met potjes), maar nu ze last heeft van de tanden, wil ze niet zo best eten en gaat het uit een potje beter. We zitten nu dus alweer een paar weken aan de pot