Wij hebben twee tv's naast elkaar staan . Vooral manlief is een echte gamer, dan gamed hij op de grote en kijk ik tv op de kleine . Zitten we toch gezellig bij elkaar en kunnen we allebei kijken of gamen. Soms zitten we ook allebei te gamen, mijn consoles zijn op de kleine aangesloten haha. Verder in gebruik; 1 iPad die ook als ereader wordt gebruikt. 2 iPhones In de kast; 1 iPad 2 oudere iPhones 1 iPod Desktop Laptop die gemaakt moet worden.
- 4 tv's (waarvan 1 oud klein model en onze oude tv op zolder bewaard voor eventueel ooit dvd's kijken van de kids): een beneden en eentje op onze slaapkamer. - 2 in gebruik zijnde mobieltjes (+ wat oudere waar mee gespeeld wordt) - 2 ipads (1 voor mij, een met spelletjes: mijn oude ) + 2 andere tablets (eentje van mijn man, eentje van de oudste) - een iMac en 2 laptops (waarvan 1 in gebruik voor mijn oude spelletjes).
oei.. ik geloof dat ik me mag schamen 4 tv's 3 smartphones (in gebruik) 2 beeldschermen 2 tablets 1 laptop
Het kan erger 4 tv's (allen smarttv's) 2 iPad 2 Samsung tabs 2 iphones 2 Samsung S6 2 laptops 2 imacs
Hier 2 laptops, 1 computer, 2 televisies (1 smart en een flatscreen) 1 tablet en 2 smartphones. En nog een werklaptop en telefoon (iPhone). Dochter is pas 3 dus die hoeft nog geen eigen telefoon of tv ofzo.
2 tv's 1 IMac 1 PC 2 iPad (waarvan 1 overigens zakelijk) 2 iPhones 1 Kindle 2 laptops (wederom 1 zakelijk) 1 (oude) Ipod
Ik schaam me dan ff mee 2 smart tv's (beneden en op de kamer van de oudste, 13 jaar) 1 gewone tv (op onze slaapkamer 3 Iphones (ik, man en onze oudste) 1 windows foon (werk man) 2 iPads (man en oudste) 2 desktop pc (een van mij en een van de oudste) 1 macbook (man)
1 tv 2 computers, maar deze staan zelden aan 2 smart phone 1 laptop, gebruiken we vaak 1 tablet waarop ik alleen boeken lees, maar ook zelden aan, lees liever een echt boek van papier
even denken 1 pc 1 tablet 2 smartphones nog ergens een verdwaalde mini laptop en een verdwaalde hele grote laptop maar die doen het beide niet goed 2 tv maar die boven is niet in gebruik