2 tv's 2 iPhone's 2 iPads van ons 2 oude iPads voor de meiden Laptop werk man Onze Apple laptop die ik alleen gebruik
1 tv, 1 beeldscherm van de vaste pc, 4 smartphones (waarvan 2 reserve), 2 laptops, 1 iPad. Best veel eigenlijk... Edit: Ook nog 1 psvita en 1 psp ...
1 TV 2 PC's, waarvan er één stof staat te vangen... 1 laptop (doen we bijna niets meer mee) 2 tablets 2 smartphones
In ons huis: 2 tv's (woonkamer en onze slaapkamer) 3 tablets (1 voor mijn werk, 2 voor privé gebruik) 2 smartphones 1 desktop 1 laptop En nog een eReader en een Playstation, maar ik weet niet of die meetellen Volgens mij zijn wij redelijk gemiddeld op schermgebied.
2x tv 1x desktop 2x laptop 2x smartphone 1x ereader Oh ja en een smartphone en laptop van mijn werk. Vergeet ik zo.
Hier 1 tv die alleen aangesloten staat voor de playstation 3, dus geen televisie abbo. - 3 beeldschermen voor 2 computers - 2 smartphones - 1 tablet
Heel eerlijk, de kinderen hebben onze merkloze tablet geval een aantal jaar geleden gekregen van hun opa. Ik weet bij wijze van spreke niet eens hoe het onding aan moet. Kortom, hij word echt alleen gebruikt door de kinderen voor spelletjes en bijv muziek erop aanzetten om te zingen en dansen. Ik zou zelf denk ik een tablet weinig gebruiken, voor op de bank heb ik mijn iphone6s en anders ga ik achter de computer gezien ik een laptop niks vind haha.
1 tv 1 smartphone 1 e-reader 1 laptop Eigenlijk ben ik de enige met elektronica hier in huis. De tv is voor iedereen natuurlijk. Rest is eigenlijk gewoon van mij
1 tv (meer dan genoeg) 2 laptops 1 desktop (reserve) 2 smartphones 1 ipad (voor dl, dubbelt als babyphone)
we hebben 3 smartphones(man heeft een tweede voor werk) 1 tv 2 laptops(opnieuw 1 voor man zijn werk) 2 tablets(waarvan er 1 niet gebruikt wordt) 2 pc's met beide 2 schermen.