Voor alles! Computer en laptop zijn echt onhandig in vergelijking met een tablet om wat te surfen. Gsm ook, klein schermpje,... Ik gebruik de tablet zelfs in bad. Zet de tablet voor het bad neer en ga in bad netflix kijken . Vaak ook met koken en afwassen. Zoontje in bed en ik lekker bezig in de keuken met netflix
2 tv's in gebruik (1 in de kast voor in de zomerdag buiten) computer laptop 1 tablet (en 1 in de werktas van ML voor als hij weg is met z'n werk) ML en ik beide een mobiel.
Schandalig veel als ik het ga tellen 2 tv's 2 Iphone's 5 1 werktelefoon Nokia 2 Ipad's 1 PC 1 Imac 1 Macbook 1 Macbook pro 2 ereaders Moet er wel bij zeggen dat de Macbook en de Macbook pro eigenlijk alleen nog worden gebruikt voor de onderdelen of om dingen op te testen.
2 Tv's 2 Smartphones 1 Tablet 1 Laptop De TV's staan beneden en in onze slaapkamer, mijn man en ik hebben beide een telefoon. De kids spelen spelletjes op de tablet en ik gebruik de laptop voor mijn werk. Ik vind een tablet echt een on ding dus heb totaal niets met dat ding.
Wel veel schermen in huis, maar niet alles in gebruik: 2 tv's 1 pc 2 smartphones 1 Nintendo DS 1 tablet die alleen in de vakanties gebruikt wordt 1 laptop die ik alleen gebruik als ik mijn werk op afstand moet doen of op vakantie Ik vind een tablet ook een onding. Je kunt er net niks mee, hij is traag, te klein schermpje. Nu hebben wij ook een goedkoop ding dat we gratis bij een krantenabonnement kregen, misschien is een echte Ipad beter. Laptop idem, onhandig toetsenbord en zo'n vreselijk plaatje dat als muis moet fungeren.
2 tv's (1 beneden en 1 op de slaapkamer) 1 laptop 4 mobieltjes (2 privé en 2 voor het werk) 1 I-pad 1 Tablet. Oh, en nog een e-reader Gewoon doorsnee dus haha.
2 tv's (slaapkamer, huiskamer) 2 laptops (waarvan 1 werk) 4 mobieltjes (2 van werk) 1 I pad 1 Tablet En nog verveel ik me af en toe
Wij hebben ook te veel schermpjes, mijn man vindt dat leuk.. - 2 tv's - 2 smartphones - 2 laptops - 3 iPads - portable dvd speler
1 tv 2 smartphone's 2 ipads 1 laptop 1 pc alleen de tv is van ons prive. De rest wordt zakelijk gebruikt. Uiteraard ook een deel prive maar anders hadden we ze niet of nog niet gehad.
Zelfs een tv in de badkamer die we nooit gebruiken... Tv in het tuinhuisje, 2 zakelijke computers, 1 laptop, tv op onze slaapkamer, tv in de kamer en een in de keuken. En man en ik een tablet en een goede telefoon. Wow, wat veel. Kindjes houden we overal bij vandaan eigenlijk en kijken er ook niet naar om gelukkig behalve kro kindertijd op de tv in de woonkamer