2 tv's 3 smartphones (1 voor werk) 1 iPad 2 laptops 3 oude smartphones die niet meer gebruikt worden / als reserve
4 tv's (woonkamer, slaapkamer, sportkelder en zomers nog een buiten) 3 smartphones (2 prive, 1 werk) 2 tabs
3 smart tv's 3 smart phones 2 laptops 2 tablets Willen eigenlijk een 4e tv aanschaffen voor zoon zijn kamer. Hebben nu 1 op de studeerkamer waar hij op kan gamen. Maar nu met zijn 14 jaar word het toch wel eens tijd dat hij een eigen krijgt.
1 tv, 1 computer en allebei een smartphone. Wat mij betreft meer dan genoeg en zodra de tv kapot is, komt er waarschijnlijk geen nieuwe. Tegenwoordig kan bijna alles op de computer.
1 tv 1 pc 1 laptop 2 smartphones 1 E-reader 1 tablet Ik dacht dat het hier wel meeviel maar zo opgeteld is het toch wel wat haha
Wij hebben er 5, niet voor de kids maar voor onszelf. Allebei 1 voor werk en 1 voor privé. Daarnaast heeft mijn man er nog 1 omdat ie in de (lokale) politiek zit en dat graag gescheiden wilt houden. En we hebben nog wel wat oude mobieltjes liggen. Die niet meer worden gebruikt. En ook nog twee vaste telefoons, een geheim en een openbaar nummer .
Een Mac mini desktop systeem (in de woonkamer, wordt het meest gebruikt) Een MacBook Een iPad Twee iPhones En dan heeft nog mijn man een htc smartphone en ik een Nokia met knopjes van het werk, maar die gebruiken we thuis zelden ( ja om te kijken waar de iPhones gebleven zijn 😜 Eeh wel een beetje Apple freaks dus. Tv met de verhuizing twee jaar terug de deur uit gedaan, we missen de gewone tv aansluiting niet. Alleen een film kijken is minder makkelijk door hoe de computer in een hoekje staat vrij ver van de bank. Ik zit dan meestal op het tapijt was te vouwen.
5 telefoons 2 laptops ( worden weinig gebruikt) 3 tv's 2 computers Partner nog een extra telefoon en laptop voor zijn werk
Ik heb een oude beeldbuis ( jaahaaa nog 1 mét kont ) en mn tablet en telefoon. Ik voel me best een uitzondering als ik dit topic lees
Ehm.... 2 t.v.'s, 1 computer, 1 laptop, 2 ipads en 2 smartphones. We hebben allebei dus een computer/laptop, een ipad en een smartphone en verder boven en beneden een t.v. Het enige wat ik echt niet nodig daarvan vind (of nou ja, wat we niet echt gebruiken) is de tv in onze slaapkamer. Ik studeer thuis op mijn grote beeldscherm en ik neem mijn tablet mee naar de opleiding. Mijn man gebruikt de laptop en ipad ook allebei voor zijn werk (en ja, het is nodig om die allebei te hebben ). Ik hoef niet per se een smartphone, maar ik wil wel bereikbaar zijn (we hebben geen vaste lijn meer) dus allebei een telefoon vind ik ook niet zo gek. Wat we dan weer niet hebben: een vaste telefoonlijn dus en een t.v. aansluiting. We kijken alleen netflix op de t.v
1 tv 2 laptops 2 smartphones 3 tablets (eentje ligt te verstoffen in de la, eentje ligt naast mijn bed en lees ik alleen e-books mee, en de laatste word wel actief gebruikt voor nieuwslezen, facebook, internetten, en filmpjes voor in de auto voor vakantie) En ik vind mijn oven ook een 'scherm' bak sowieso altijd 1 keer per week en vind het heerlijk om dat door het raam te turen hoe het baksel er uit ziet (manlief noemt het de tv van mama)
1 tv beneden meer tv's komen er ook niet, 1 laptop en een tablet. 2 smartphones. Die tablet wordt ook nog is nauwelijks gebruikt.
3 smartphones (ik, partner en werk-tel.-partner) 2 tablets (1 van kids, 1 van partner) 1 tv 2 (werk-)laptops (3 als partner zijn kantoor-laptop ook meeneemt) Nieuw tijdperk hè. Toen ik opgroeide hadden we 1 scherm, de analoge tv