Hoeveel schermtijd in vakantie

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door riean, 13 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Hier hetzelfde. Het wisselt ook erg af. Vanmorgen hebben ze 2 uur zitten gamen, maar sindsdien zijn ze al de hele tijd aan het buiten spelen. Zolang het wat afwisselt maak ik er geen probleem van
     
  2. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    Bedankt allemaal! Ik vind de tip om hem zelf mee te laten denken wel een goede. En hem dan 2 uur per dag geven, en dan wel streng zijn qua tijd, dus met kookwekker er bij, als de 2 uur smorgens al om zijn heeft hij pech. Ik denk dat dat wel werkt. Maar wel goed om te lezen dat 2 uur geen uitzondering is, dat sat best een goede richtlijn is.

    Bedankt!!
     
  3. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Geen schermtijd, zo wie zo nooit een schermtijd, nu heeft hij voetbal week, dus rent de hele dag, bij thuiskomst mag hij gewoon even lekker relaxen. vanaf volgende week bijna 4 weken op vakantie, dan zal het minder zijn. laatste week zal er vast veel schermtijd zijn, ook samen met vrienden zowel bij elkaar thuis als online. tussendoor wordt er veel gevoetbald. dus ik maak me er echt niet druk om. iedereen persoonlijk doet wat ze denken wat goed is. je moet doen wat goed voelt
     
  4. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.047
    3.479
    113
    Geen regels voor. 's Morgens als ze uit bed komen gaat de tv aan (omdat ik niet zoveel zin heb om in mijn vakantie elke dag om 6 uur op te staan.....). En dan kijken ze tot iedereen zo'n beetje in de kleren is (uur of 9 ofzo). En dan gaan de schermen uit en moeten ze wat anders bedenken.
    Meestal na de lunch mogen ze weer even kijken en daarna weer wat anders doen. Als het mooi weer is zijn ze veel buiten maar het is nog niet bepaald zomerweer helaas dus staan de schermpjes iets langer aan.
     

Deel Deze Pagina