Gelukkig voor jou heb je duidelijk nog nooit met een narcist te maken gehad. Als dat wel zo is, dan ben je blij met dat labeltje, want dan weet je dat het niet aan jezelf ligt.
Mijn vriend, die is echt geen narcist!! Mijn ex - vader van oudste - daarentegen wel!! Ben zó blij dat ik mijn huidige vriend heb....
Ja tot je t mee maakt en het je leven tekent.... Dat je getraumatiseerd bent en gelukkig alles op de rit hebt kunnen krijgen. Oh wat ben ik blij met mijn man nu.... ongelooflijk wat een wereld van verschil. En ja tot politie aan de deur toe... nu dik 5 jaar later is het eindelijk rustig en kunnen we pas verder.
Mijn man is eerder het tegenovergestelde van een narcist, stelt altijd z'n eigen belang helemaal onderaan.
Hahahaha mijne scoort ook één punt, en inderdaad precies deze! Hij kan in zijn eentje in een leeg huis een deur schilderen maar als er een haar in het schilderwerk zit was het tóch nog mijn fout ("dit is een blonde haar, hij is van jou")
Ach mijn man scoort 7 op punten waarvan je denkt tja hij is gewoon eigenwijs en standvastig. Maar daarin tegen is hij ook super lief en gevoelig tegenover mij. En zorgt dat ik niets te kort kom. Hij gamed veel maar dat is zijn uitlaat klep en ja dat is weleens lastig als hij daar helemaal in op gaat.
Ligt het aan mij of noemde men dit soort mannen vroeger gewoon een 'egoïstische zelfingenomen kl**tzak'? Ik begrijp dat er tegenwoordig overal een label moet worden opgedrukt, maar m.i. geeft het in dit geval eigenlijk vooral een vrijbriefje aan die lui ('ik kan mijn gedrag niet helpen, ik lijd aan het 'narcisme' syndroom'). On topic: ik heb de test niet gedaan, maar mijn vriend is in elk geval géén egoïstische zelfingenomen kl**tzak.
na het lezen van de test denk ik dat een narcistische man niet op mij zal vallen. Ik zou hem eerder afschrikken Ach ja het zij zo... mijn man heeft dus weinig tot geen van deze trekjes...
Niet echt een betrouwbare test Zit stikvol spelfouten alleen al en om de rest moet ik vooral heel hard lachen. Ik zou betere bronnen over narcisme opzoeken. Dit is iig een vrij waardeloze site, als ik 'm zo snel even scan.
Oh ik geloof je. Het valt me alleen op dat ineens heel veel mensen zo'n verhaal hebben en 5 jaar geleden niet. Ik geloof gewoon niet dat al die exen narcisme hadden.
Mijn man scoort hier best hoog denk ik, maar is geen narcist. Dat kun je echt niet d.m.v. zo'n suggestieve test vaststellen. Wel vind ik 'de schuld ligt altijd bij een ander' echt een vreselijke eigenschap van hem, maar zo heb ik zelf ook wel minder fijne kanten..
Wat ik niet snap is waar je dan op valt bij zo iemand... Je valt toch op iemands karakter en daar hoort dit dus allemaal bij... Daar is toch niks aantrekkelijk aan?!! Ik probeer het oprecht te begrijpen omdat iemand in mijn directe omgeving na jaren nu eindelijk uit een relatie is gestapt met bizar veel geweld. .. en ik snap het gewoon niet.... niet omdat ik het niet wil begrijpen, maar omdat ik oprecht niet snap hoe je van iemand kunt houden die zoveel nare dingen doet en nare eigenschappen heeft.....