Hoeveel scoort jouw partner op de test narcisme

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe scoort jouw partner op de test van narcisme

1. 8 of minder

2. 9 tot 19

3. 20 en meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Gelukkig voor jou heb je duidelijk nog nooit met een narcist te maken gehad. Als dat wel zo is, dan ben je blij met dat labeltje, want dan weet je dat het niet aan jezelf ligt.

2. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Mijn man scoort 0!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn vriend, die is echt geen narcist!!

Mijn ex - vader van oudste - daarentegen wel!!
    Ben zó blij dat ik mijn huidige vriend heb....

4. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja tot je t mee maakt en het je leven tekent....
    Dat je getraumatiseerd bent en gelukkig alles op de rit hebt kunnen krijgen.

Oh wat ben ik blij met mijn man nu.... ongelooflijk wat een wereld van verschil.

En ja tot politie aan de deur toe... nu dik 5 jaar later is het eindelijk rustig en kunnen we pas verder.

5. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Erg slechte test, heb erg veel ervaring met deze problematiek.

6. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Heb overigens goede contacten met sommige mensen die hiermee zijn gediagnosticeerd, ook mijn ex.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn man is eerder het tegenovergestelde van een narcist, stelt altijd z'n eigen belang helemaal onderaan.

8. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Hahahaha mijne scoort ook één punt, en inderdaad precies deze! Hij kan in zijn eentje in een leeg huis een deur schilderen maar als er een haar in het schilderwerk zit was het tóch nog mijn fout ("dit is een blonde haar, hij is van jou") :p

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ach mijn man scoort 7 op punten waarvan je denkt tja hij is gewoon eigenwijs en standvastig. Maar daarin tegen is hij ook super lief en gevoelig tegenover mij. En zorgt dat ik niets te kort kom. Hij gamed veel maar dat is zijn uitlaat klep en ja dat is weleens lastig als hij daar helemaal in op gaat.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ligt het aan mij of noemde men dit soort mannen vroeger gewoon een 'egoïstische zelfingenomen kl**tzak'?

Ik begrijp dat er tegenwoordig overal een label moet worden opgedrukt, maar m.i. geeft het in dit geval eigenlijk vooral een vrijbriefje aan die lui ('ik kan mijn gedrag niet helpen, ik lijd aan het 'narcisme' syndroom').

On topic: ik heb de test niet gedaan, maar mijn vriend is in elk geval géén egoïstische zelfingenomen kl**tzak.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn vriend heeft alleen 'ja' op uiterlijke verzorging, maar dat vind ik alleen maar leuk :)

12. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    na het lezen van de test denk ik dat een narcistische man niet op mij zal vallen. Ik zou hem eerder afschrikken:cool:

Ach ja het zij zo...:D mijn man heeft dus weinig tot geen van deze trekjes...

13. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Niet echt een betrouwbare test :D Zit stikvol spelfouten alleen al en om de rest moet ik vooral heel hard lachen. Ik zou betere bronnen over narcisme opzoeken. Dit is iig een vrij waardeloze site, als ik 'm zo snel even scan.

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dit dus. Hier ook 1-2 punten.

15. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ook maar 1 à 2. Maar vind dat geen negatieve eigenschap. Bijvoorbeeld van het compliment.

16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    dit was ook mijn conclusie :D

mijn man 1 of 2
    als ik voor mijzelf kijk kom ik wel op 5 of 6 :p:)

17. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Oh ik geloof je. Het valt me alleen op dat ineens heel veel mensen zo'n verhaal hebben en 5 jaar geleden niet. Ik geloof gewoon niet dat al die exen narcisme hadden.

18. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Mijn man scoort hier best hoog denk ik, maar is geen narcist. Dat kun je echt niet d.m.v. zo'n suggestieve test vaststellen. Wel vind ik 'de schuld ligt altijd bij een ander' echt een vreselijke eigenschap van hem, maar zo heb ik zelf ook wel minder fijne kanten.. ;)

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    8 punten, net "goed" dus haha

20. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat ik niet snap is waar je dan op valt bij zo iemand...

Je valt toch op iemands karakter en daar hoort dit dus allemaal bij... Daar is toch niks aantrekkelijk aan?!!

Ik probeer het oprecht te begrijpen omdat iemand in mijn directe omgeving na jaren nu eindelijk uit een relatie is gestapt met bizar veel geweld. .. en ik snap het gewoon niet.... niet omdat ik het niet wil begrijpen, maar omdat ik oprecht niet snap hoe je van iemand kunt houden die zoveel nare dingen doet en nare eigenschappen heeft.....

Deel Deze Pagina