Hoeveel nemen jullie mee p.p. Handig is wel te vermelden hoelang je weggaat en of je wast op vakantie of dat van plan bent. En evt de bestemming. Wij zaten vorig jaar in Italië waar we beduidend minder nodig hadden voor 2 weken kamperen dan komende vakantie in Oostenrijk waar het weer wat wisselvalliger is.
Gaan 2,5 week naar zeeland 2 volwassen en 2 kids Heb 20 handdoeken mee dus 2 x wassen denk ik Verder meer shirtjes dan broeken mee
Afgelopen 4 dagen in Nederland hadden we 8 handdoeken nodig. Was heel vochtig weer dus heel slecht te drogen. We hadden allemaal 1 badhanddoek mee. Naar Frankrijk neem ik dezelfde hoeveelheid mee en dan gaan we 2 weken. In Frankrijk ga ik wel wassen.
Dit jaar voor het eerst met minder. Ongeveer p.p. 5 korte broeken 2 lange broeken 7 shirtjes zonder mouw/met korte mouw 1 shirt lange mouw 1 vest 8 onderbroeken 6 handdoeken p.p. Eerder nam ik altijd voor iedereen voor 14 dagen schone kleren mee, door het topic over kampeerders heb ik dit bijgesteld en ga ik de wasmachine op de camping gebruiken, kijken of dit bevalt Wij kamperen wel alleen met lekker weer. We boeken pas paar dagen van tevoren, en alleen waar het mooi weer is, daarom nemen we ook niet veel lange broeken en shirts met lange mouwen mee
O zo denk ik helemaal niet... Ik pak gewoon wetboek denk nodig te hebben en setjes hebben we hier niet. Een broek kan gerust twee of drie dagen en een daar kunnen dan verschillende shirts op. Wij gaan bijna vier weken weg dus moet tussendoor ook wel wassen, ik heb toch niet voor vier weken kleding en handdoeken. Maar een globale schatting dan... Per kind Stuk of vijf korte broeken en 7, 8 shirts. Zoontje misschien een korte broek extra en de meiden nog een stuk of drie vier jurkjes Ondergoed stuk of 8 Twee lange broeken Voor allemaal een trui en een vest Sokken gewoon een handvol Twee badpakken Handdoeken niet geteld... Stuk of 15 denk ik. Washandjes wegwerp. M'n man neemt vier korte broeken mee, aantal shirts, denk stuk of zes. 1 lange broek en een vest. Die heeft toch nooit kou Ikzelf... Twee korte broeken, meer heb ik er niet. Paar jurkjes maar ga ze niet tellen, stuk of zes denk ik Verder een jumpsuit en een lange rok. Paar hempjes en shirts en twee vesten Vies is vies dan klappen we er vijf euro tegenaan in de wasserette en binnen een uur is het schoon
Te veel Maar ik weiger dan ook te wassen tijdens de vakantie. En wij kamperen niet dus wij zijn voorzien van dagelijks schone handdoeken. Voor 15 dagen, 2 volwassenen en 2 kids 15 onderbroeken pp 10 paar sokken pp 5 korte broeken pp Voor de meiden en mezelf daarnaast nog 3 rokjes en 3 jurkjes pp 4 lange broeken pp 7 shirts korte mouw of poloshirts voor vriendlief pp 7 mouwloze shirts/tops pp 2 truien/sweater/vesten pp 1 paar sneakers pp 1 paar nette open schoentjes/hakken/sandalen pp 1 paar wandelschoenen pp 1 paar wandelsandalen pp En dan voor allen nog de wandelkleding, oa afritsbroeken, softshelljacks, dryfit shirts etc. Iedere keer weer een gevecht om het in de auto te krijgen, naast alle andere spullen die mee moeten.
5 weken (frankrijk, italie, oostenrijk, duitsland) 5 van vanalles voor mezelf; 5 t-shirts, 5 tops, 5 shirts lange mouw, 5 shorts, 5 jurkjes, 5 bikini's, 5 handdoeken pp, 2 maxi dresses, 3 lange broeken, 15 x ondergoed, Slippers, gympen, sandalen, waterschoenen. Voor dochter; 5 shorts, 5 t-shirts, 5 spaghettishirts, 5 lange mouw, 5 veeten/truien, 5 joggingbroek, 3 lange broek, 10 jurkjes, 5 bikini's, 15 ondergoed. Gympen, teva's, crocs, Toms, slippers. Er is al één keer gewassen en waarschijnlijk wordt er nog een keer gewassen. Maarja, wij gasn dan ook langer dan gemiddeld en verschillende weersoorten door.... (Oostenrijk volgende week )
Wat veel handdoeken hebben jullie mee 😁 Hier gaan z'n 8 handdoeken mee. Daar doen wij 2 dagen mee met 4 personen. Ff uitspoelen met beetje wasmiddel en dan drogen over de veranda. Verder ongeveer pp 5 setjes kleding Zwemkleding Joggingsbroek 1 week aan ondergoed 2/3 paar schoenen 2/3 vesten en jassen 4 paar sokken En voor mijzelf 2/3 jurkjes Dat is een beetje zoals ik het nu in gedachten heb. Op vakantie was ik gewoon, is zo droog en alles fris en schoon mee naar huis. Wil niet bij thuiskomst direct alles uit willen wassen. Wij zijn 14 nachten weg
Ik ga in mijn eentje. Nu ja moeders gaat mee, maar ieder pakt zelf haar spullen in. Geen kinderen nog. 16 dagen naar frankrijk, logeren bij familie ik heb een backpack van ongeveer 70 liter, daar gaat oa. in: 2x afritsbroeken Spijkerbroek 4 topjes 8 shirts/polo's 2 shirts met lange mouw voor in de auto op heen/terugweg blousje en 2 shirts voor daaronder (moet wat netjes mee ) 8x onderbroek 8 x bh 8 paar sokken 2x nachthemd 1x lounge/piamabroek badpak spijkerjasje 2 fleecevesten dunne sjaal slippers sandalen wandelschoenen (en dan moet er nog eten, spelletjes, boeken, toiletspullen ook in) Tip: Als je gaat vliegen doe niet alles van 1 persoon in 1 koffer. Vrienden heb ooit gehad dat de koffer met de kleding van de kinderen zoek was geraakt. Dus die moesten als een speer een stel nieuwe kleren kopen voor 3 kinderen. En ik zorg bij vliegen ook altijd dat ik een schoon shirt en setje ondergoed in de handbagage heb. Voor het geval van vertraging, zoek raken bagage oid. Verder leg je zwemspullen en zonnebrand voor het grijpen. Mocht je nog niet op je plekje/in je huisje kunnen kan je vast lekker gaan zwemmen. Mijn ouders deden vaak kleding per persoon in plastic zakken en dan labelen. En toiletartikelen ook los met een boterhamzakje er onder. Is veel makkelijker weg te douwen in de auto dan een koffer/reistas.
Geen handboeken nodig want die zitten bij t huisje in Voor dochter: 5 korte broeken 3 lange broeken 1 jurkje 7 paar sokken 7 rompers 8 tshirts 1 vest 1 legging Voor mij 2 korte broeken 3 lange broeken 1 vest 1 jurk 5 shirts/hemdjes 7 paar sokken 10 onderbroeken 2bh Man 2 korte broeken 3 lange broeken 6 shirts 15 onderbroeken 7 paar sokken 1 vest Gaan 2 weken en tussendoor kan ik wassen planning is 1 60 graden en 1 30 graden was
Wij zijn 2 weken naar Curaçao geweest. Hebben geen handdoeken meegenomen. Die kregen we daar. Heb sowieso nooit handdoeken mee, vind dat zonde van de plek in m'n koffer In het hotel zijn altijd handdoeken en als we bijvoorbeeld een dag naar het strand gaan dan kopen we daar 2 extreem grote badhandoeken en die laten we daar ook weer achter. Ik had mee; 6 jurkjes 3 rokjes 3 korte broekjes 5 blousjes 5 topjes 4 shirtjes korte mouw 3 blazers 1 vestje 3 paar kousen 5 paar sokken 14 strings 3 bh's 3 bikini's 2 paar slippers 1 paar gympen 1 paar sandalen 1 paar sleehakken Dochters Ontzettend veel jurkjes, denk 10 per kind. 14 rompers per kind voor de jongste 2, voor de oudste ook 14x schoon ondergoed. 5 korte broekjes pp 10 topjes/shirtjes/blousjes pp 5 leggings pp 5 schoenen pp Ik was niet op vakantie
Dit jaar een hele andere vakantie, 2 weken rondreizen door Zuid Engeland en we verblijven in 6 verschillende hotels. Handdoeken zijn dus geregeld, ik neem alleen strandhanddoeken mee. Ik heb al gekeken voor wasserettes, want ik ga tussendoor gewoon een wasje doen in een dorpje waar we dan zitten. Voor de rest: Onderbroeken (van elk 7 stuks) Man: 4 broeken, 4 polo's en 4 shirts + sokken Zoontjes totaal: 14 shirts, 10 broeken, 6 paar sokken Voor mijzelf: 4 broeken, jurkje, korte broek, 6 shirts En voor allemaal softshelljas mee voor als het frisser is en een fleece vest. Als we echt een zonvakantie hebben dan nemen we wel meer mee. Althans mijn man en ik nemen meer mee omdat we dan ook nettere kleding voor 's-avonds meenemen. Vorig jaar in Portugal hadden we een wasmachine in ons appartement en dat was perfect. We hadden heel weinig meegenomen en we draaide elke dag 2 wassen (voor handdoeken en kleding).
Hier stuk of 15 handdoeken, verder voor de jongens voor elke dag 1 setje kleding (korte broek/tshirt), nog een trui, 2 lange broeken. Voor mezelf denk ik zo'n 7 setjes kleding, en dan nog trui, lange broek. Wassen doe ik wel, mocht dat nodig zijn.
Midden italie. Geen handdoeken want die zitten bij het huis. Wel 6 strandlakens. Verder ongeveer 7 setjes pp. Zo min mogelijk. Heb in beide huizen een wasmachine.
Voor de jongens elk een setje of 5/6 denk ik. We gaan 2,5 week naar Zwitserland en Italie. De jongens lopen het liefst de hele dag in een voetbaloutfit, neemt geen ruimte in, en snel te wassen en te drogen, dus prima voor op vakantie. Voor dochtertje gaat er wat meer mee, die wisselt graag een paar keer per dag haha. Man zal wel een broek of 4 meenemen en 6 shirts. Ik neem een jurkje of 2/3 mee en wat broeken met hemdjes. Geen setjes. Neem een stuk of 10 handdoeken mee en badlakens. Neem oude handdoeken mee, die laat ik daar na afloop.
Wij gaan 10 dagen kamperen in Frankrijk met onze tent. Wij wassen wel tussendoor, om de dag wat kledingstukken met de hand, die dan dezelfde dag ook weer droog zijn waarschijnlijk. Ik neem mee: 1 lange broek 1 joggingbroek 2 korte broeken 2 jurkjes 6 t-shirts 4 hemdjes vest Mijn man: een paar korte broeken lange broek 8 t-shirts ofzo (zweet snel dus vaak wel 2 t- shirts per dag) vest Kinderen: jongste: iets van 5 jurkjes paar t-shirts paar korte broekjes Lange broek vest oudste: vooral korte broekjes en shirtjes, ze heeft een stuk of 5 korte broekjes en die zal ze wel allemaal mee willen Lange broek Misschien een paar jurkjes vest Ondergoed nemen we 6 stuks van mee ofzo. Handdoeken nemen we er 3 per persoon mee en voor iedereen een badlaken.
1 strandlaken 3 handdoeken 1 hydrofiel doek pp (voor tandenpoetsen of haren) dit per persoon denk ik. 20 stuks dus. En 1 washandje pp. Wij gaan 14 dagen naar midden duitsland. Kleding dochters per kind 4 of 5 zomerjurkjes 4 leggings 2 spijkerbroeken 2 korte broeken 5 hemdjes/shirts 2 vestjes 10 onderbroeken 2 zwempakken sandalen slippers dichte schoenen en/of regenlaarzen ik was 1 of 2 keer tussendoor. Hoe het uitkomt.