Hoi allemaal, Ik zoek een stacaravan of chalet om te huren op een camping in Noord Frankrijk of eventueel Belgie mag ook. Omdat kort dag is ( ongeveer over 2 / 3 weken) hoop ik dat er mensen zijn met tips waar ik kan zoeken, of misschien zelf een caravan etc verhuren. Ik zoek wel een camping die gericht is op families met kinderen. Ik heb al op verschillende site's gekeken en nog niet heel veel gevonden wat ook binnen mijn budget valt.
Wat is je budget? Op franceloc.nl staat wel wat leuks. Zoiets? Campingvakantie Dune Fleurie, vlakbij het strand in Quend Plage, Picardie, FranceLoc
Mijn budget is ongeveer tot 700 per week. Het liefst minder, dan kan ik wat langer weg Dank je, ik ga er is kijken
Wij vertekken 6 aug voor een week 452euro. Stacaravan in Frankrijk (ter hoogte van parijs ong.) Via vakantiediscounter geboekt.
Dit zijn allemaal erg handige tips. Ik ga kijken. Ondertussen kijk ik ook al wel voor een stacaravan in Nederland om in ieder geval iets als reserve te hebben
Vakantiediscounter had ik nog niet gehad, ben benieuwd. Vakantie 24 net even gauw gekeken en erg leuk dat het ook in verschillende landen is