Hoi meiden, Ik koop echt amper wat voor mezelf, maar wil nu toch wel weer eens een keer een nieuwe garderobe. Ik vind het voldoende als ik 2-wekelijks kan afwisselen. Maar na uren online shoppen, het totaalbedrag wat de pan uit rijst en ik alsnog niet meer dan 10 items heb verzameld, geef ik het op. Ik wil het gewoon niet te duur maken. Hoeveel setjes kleding hebben jullie voor voldoende afwisseling? Spijkerbroeken even daarbuiten gelaten, dat trek ik natuurlijk wel vaker aan. Liefs
oh goede vraag. Mijn kast is heel vol. Ik denk 10 nette broeken, 20 shirts lange mouw, 10 korte mouw, 20 hempjes, 15 truien, 10 rokken en 10 jurkjes. Dan nog 6 colberts, en 8 broekpakken. En daarnaast nog 10 galajurken of zoiets. Precies weet ik het niet, maar wel veel dus. Ik schat maar even wat ik uit mijn hoofd weet, maar het zal wel iets meer zijn denk ik.
Ik heb niet echt setjes. Ik heb 4 broeken waarvan 1 voor netjes is. Een stapel shirts/longsleeves/truien etc. Een paar hangdingen. En uh meer niet. Ik koop losse dingen in de uitverkoop en thuis beslis ik dan waar ik het mee combineer. Ik geef zelden geld uit aan kleding voor mezelf. Ik denk zo'n 3 keer per jaar een paar dingen.
Setjes? Je bedoelt dat je rokje/shirtje, broek/bloes/jasje etc echt bij elkaar koopt en dat altijd als setje aan hebt?
haha, ja, oh en dit is dus niet eens mijn zomerkleding bedenk ik net, die ligt onder in de kast in een doos. Maar ik koop ook geen setjes, ik koop gewoon in de opruiming/rommelmarkt wat ik leuk vind en dat combineer ik dan weer met wat ik heb.
Broeken niet per se, die combineer ik meerdere keren met verschillende shirtjes. Vooral shirtjes, maar ook jasjes en vesten. Ik draag graag jasjes en vesten
Ik heb 3 lange spijkerbroeken, 3 korte broeken, 4 jurkjes(1 echt nette ), 2 jumpsuits, 5 vestjes, 2 jasjes, 6-8 hemdjes, 10 shirtjes/bloesjes. Met mijn ahum frequente manier van wassen zou ik nog wel wat shirtjes erbij kunnen gebruiken...
Ik koop geen setjes maar losse items die makkelijk te combineren zijn. Voorheen had ik 20 shirtjes lange mouw en 20 korte mouw en 10 topjes. En 5 lange broeken en 10 korte broeken en 10 rokken. En een stuk of 20 jurken Nu wegens opnieuw afvallen () pas ik niks meer. Heb nu pas 3 shirtjes, 2 topjes, 3 broeken en 2 shortjes.... Maar ik ga er niet veel bij halen, hoop snel mn eigen maat weer te passen!
Ongeveer 15 broeken, 2 pantalons, 3 leggings, 2 rokken, 15 jurken, ongeveer 30 shirts, 2 hemdjes, 5 truien, 7 dunne jasjes, 2 dikkere jassen, 1 parero, 3 bolero's, 7 tunieks, 3 vesten, 1 broekpak, 4 panty's, 1 korset en heul veel ondergoed, sokken en schoenen. Zoiets. Maar ik vergeet ongetwijfeld nog wel een paar dingen zoals joggingbroeken, pyjama's en sportkleding, want dat heb ik niet meegerekend.
Ik heb ruim 15 spijkerbroeken (buiten zws kleding om), stuk of 10 truien, 8 shirts, 6 colberts, 10 topjes, 1 nette jurk, 5 zomerjurkjes, 2 jumpsuits, 2 korte shorts. En nog heb ik altijd "geen kleding" en "niks leuks" om aan te trekken. Nu in de zwangerschap moet ik het doen met 4 broeken, 1 short, 1 jumpsuit en 4 tshirts en 2 colberts.
Geen setjes maar aparte dingen. Ik denk dat ik 14 spijkerbroeken heb, 7 3 kwarts broeken, 6 korte broeken, 5 rokjes en 6 leggings. 6 jurkjes, 4 blouses, 8 truien, 9 vesten en 4 colbertjes. En ontelbare hemdjes, t shirts en lange mouwen shirts heb. klinkt best veel maar ik weet nooit wat ik aan moet. . Nu ik zwanger ben en veel niet pas is de keuze best beperkt ook!
Geen setjes. Iets van 10 broeken, 3 pantalons, 3 spijkerbroeken, 6 colberts , 2 jasjes, 20 jurkjes, 10 rokjes, paar korte broeken en vestjes shirtjes en hemdjes uh..,ontelbaar. En ik vind nog niet dat ik genoeg heb! Ik moet wel zeggen dat mijn jurkjes veelal zomer jurkjes en steps party dresses zijn en dus weinig gedragen. Over het algemeen draag ik dezelfde items vooral: business rokjes en jurkjes pantalons en jasjes en in het weekend spijkerbroeken en shirtjes.
Ik heb zelf geen setjes, maar wel wat basis dingetjes, dan kun je flink varieren: - 2 spijkerbroeken, 1 zwarte broek en een pantalon - 3 rokjes, 2 korte, 1 langere - 2 jurkjes - 2 leggings - ongeveer 10 hemdjes / shirtjes - 2 winter truien - 2 vestjes - 2 jasjes Ik heb niet superveel omdat ik op mijn werk werkkleding aan heb. Verder shop ik altijd in de sale, dus juli en januari. Ik doe ook niet mee aan trends, en bespaar daardoor natuurlijk veel. Je kunt ook even kijken op bonprix.nl voor echt goedkopere kleding. Of Takko Fashion, die kwaliteit vind ik dan weer wat beter. Anders C&A of H&M (al vind ik de pasvorm van H&M wat merkwaardig haha). Succes met shoppen!
Ik heb niet veel. 2 jurken 3 broeken (waarvan twee te groot door veel afvallen) een shirt of 8 en 3 rokken
Poeh geen idee eigenlijk. Denk ongeveer het volgende. 6/7 lange broeken 5 shirtjes lange mouw 15/20 shirtjes korte mouw 20 hemdjes/ shirtjes zonder mouw 7 jurkjes 3 rokjes 9 10/15 truien/vestjes 1 colbert 1 jumpsuit
Ik heb - 3 blauwe spijkerbroeken - 1 zwarte spijkerbroek - 3 blazertjes - 2 spijkerjasjes (verschillende kleuren) -10 à 15 blousjes (lange mouw, korte mouw en mouwloos) - ca. 5 vestjes - 1 pencilskirt - 3 swingrokken - 8 jurkjes En dan nog shirts met korte en lange mouwen in verschillende kleuren.
Ik heb gisteren mijn kast uitgezocht en 1,5 vuilniszak in de kledingcontainer gedumpt. Ik stond ervan te kijken hoe weinig kleding ik uiteindelijk heb. Meteen zalando even blij gemaakt. 😄 Ik heb voor de zomer: - 3 lange broeken - 1 capri jeans (omdat korte broeken me niet staan) - 3 rokken - 4 jurkjes met spaghettibandjes - 3 jurkjes met (kap)mouwtjes - 5 shirts - 5 hemdjes met spaghettibandjes - 5 mouwloze shirtjes (omdat we op het werk geen spaghettibandjes mogen dragen) Op een spijkerbroek, een pantalon, een colbertje, twee truien, twee vestjes en twee gebreide jurkjes na heb ik al mijn winterkleding weggegooid. Ik heb afgelopen winter alleen positiekleding gedragen en kwam er nu achter hoe afgedragen veel kleding was of dat ik het al jaren niet gedragen had. Gelegenheidskleding zoals cocktailjurkjes en avondkleding heb ik niet meegeteld. Het lijkt zo best veel vind ik maar ik kan misschien één week met hetzelfde weertype elke dag iets anders aan. Broeken draag ik meestal twee dagen, de rest maar één dag.