Setjes geen idee, ik koop wat ik leuk vind en combineer van alles met elkaar. Ongeveer 4/5 broeken. Shirt of tuniek, stuk of 10. En heel veel jurkjes.
Precies dit. Verder haal ik regelmatig leuke kleding weg bij de Hema, niet duur en kwalitatief redelijk goed. Gaat geen jaren mee, maar het meeste heb ik al wel meer dan 1 seizoen. Over het algemeen ook kleding die redelijk goed te combineren valt.
Ik heb net m'n hele garderobe uitgezocht en echt bijna vijf vuilniszakken weg gedaan... Drie daarvan naar de kringloop, twee in de container. Hier zaten overigens wel ook oude tassen bij. Nu weer flink kleding aan het inslaan, heb nu ongeveer het volgende: 7 lange broeken (meerendeel spijkerbroeken, verschillende kleuren/modellen) 3 korte broeken +/- 12 topjes/shirts met korte mouwen/mouwloos 2 shirts met lange mouwen (moet straks echt de wintergarderobe aanvullen ) +/- 10 jurkjes, waarvan stuk of 3 bruiloft-materiaal, stuk of 3/4 zakelijk netjes en de rest zomerjurkjes 1 kort rokje 2 colbertjes Oh en nog wat spaghettihemdjes in stuk of wat kleuren, denk stuk of 6 totaal. Ik wil de komende weken nog wat meer shirtjes kopen en wat 3/4 broeken. Oh en nog een witte lange broek. Ik tel nu trouwens niet de positiekleding mee, die ligt er nog wel voor wellicht in de toekomst, maar doe ik nu natuurlijk niet aan
Ik heb laatst een paar vuilniszakken weg gegeven maar ik heb dus onwijs veel kleding als ik het vergelijk met de rest 5 lange broeken 2 jumpsuits 2 korte broeken 6 leggings 12 shirts met lange mouw 16 t-shirts 9 colberts 10 vesten 41 jurkjes
Ik heb heel veel kleding. Koop bijna nooit nieuw en houdt van 2e hands shoppe voor mezelf. Zo heb ik goede kwaliteit merkkleding voor een prikkie . Ga echt geen 30 euro uitgeven aan een top of broek voor mezelf . Op lingerie en sokken na koop ik voor mezelf bijna alles 2e hands. Man alles nieuw en Kids combinatie. Voor nu liggen er geschat 5 vesten, 10 spijkerbroeken, 10 korte en 3/4 broeken 20 longsleeves, 10 jurkjes, 10 rokken, 25shirts . Dan nog jasjes, bolero's, feestkleding. Elke zomer en winter zoek ik uit en doneer ik overschot aan verzamelpunten. Komt het goed terecht. Kids hebben ook veel en veel te veel kleding.
Eehh even spieken in de kast: - 4 spijkerbroeken, 6 lange katoenen broeken verschillende modellen, iets van 5-6 korte en 3/4 broeken, - 8 'losse' rokken - 5 mantelpakken en 6 broekpakken - 8 jurken - ong 14 t-shirts korte mouw, - 4 bloesjes - 15 stuks 3/4 en lange mouw (van alles wat) - nog vestjes, lange gebreide vesten, boleros, overslag doeken enz En dan nog basis topjes, hemdjes, leggings enz Ik koop overigens vrijwel alle kleding tijdens de sale, behalve de zakelijke pakken. We doneren ook alles wat we afgelopen 2 jaar niet hebben gedragen en nog netjes uitziet.
Ik heb echt geen idee. Ik koop best veel deze maand bvb 3 jurken een topje een een lange strakke rok met split. dat zijn iig al 4 setjes
Heel herkenbaar! ik heb bijvoorbeeld maar 3 spijkerbroeken, 4 vesten en ongeveer 10 shirtjes. Waar ik wel in omkom zijn hemdjes Ik probeer nu wat vaker naar Primark te gaan. Zo kan ik nog enigszins de kosten beperkt houden.
Ik draag geen broeken. Verder denk ik dat ik ongeveer 30 rokjes heb, iets van 10 shirtjes, stuk of 4 jasjes, 8 bolero jasjes, 20 jurkjes ofzo Heb in elk geval een berg kleding en nooit wat om aan te trekken Nu ik bevallen ben ga ik binnenkort even mn kast uitzoeken en flink shoppen. Heb ik wel verdiend
Ik ben nav dit topic even gaan tellen en kwam op 55 jurkjes Varieert van nette werk jurkjes, uitgaan jurkjes, zomer jurkjes, wollen jurkjes etc. Een aantal zelfgemaakt, aantal merk, aantal hema en ook zeeman. Veel tweedehands ook, betaal nooit met dan 30 euro voor een jurk, maar meestal zelfs onder de 15. Ik draag ze bijna allemaal nog regelmatig. Broeken en blouse s heb ik vrijwel niet, alleen twee spijkerbroeken en een paar blouses, maar die blouses draag ik eigenlijk nooit. Verder ca 30 hemdjes in alle kleuren, 15 shirts en een stuk of 6 Jersey rokjes. Dit is wat ik nu pas, maar 36/38, ik heb op zolder nog dozen vol staan t/m maat 48 Maar die ga ik nooit meer aandoen.
Twee rokken Twee broeken Twee jurkjes 1 shirt 5 tops 4 jasjes En een stapeltje met hemdjes en topjes. Stuk of 6? Ben in de laatste zwangerschap 35 kilo aangekomen en die nu weer kwijt. Met een tweeling een dikkere flubberbuik overgehouden. Dus alles paste niet meer en is weggegaan behalve de colbertjes/jasjes. Kan wel wat extra gebruiken maar moet door de financiën een beetje in fases. En ben er totaal uit wat er in de mode is 😁
3 lange broeken 3 shorts 3 vesten met lange mouwen 2 vesten met korte mouwen 6 jurken 1 rok 4 truien 6 shirtjes 3 blouses 10 hemdjes 2 blazers 2 jassen Geen setjes. Ik draag zoveel zwart dat ik bijna alles wel met elkaar kan combineren.
Misschien een keertje naar primark? Daar heb je shirts, blousjes, vestjes enzo voor heel weinig en dan kan je wat meer kopen en afwisselen!
Oh mijn kasten reizen echt de pan uit. Maar ik houd dan ook enorm van shoppen. Ik heb 16 spijkerbroeken (verschillende kleuren/wassingen) 8 treggings 23 jurkjes 6 rokjes Stuk of 40 shirtjes korte mouwen (basic en print) 10 shirts lange mouwen 20 overhemden/blousjes 20 blazers 15 vestjes in totaal denk ik En dan nog 10 hemdjes in basic kleuren. Heb er jaren over gedaan een fijne inhoud voor mn kast te verzamelen. Ik wissel kwaliteit kleding veel af met kleding van de Zara. De duurdere dingen koop ik vaak Basics (mooie blazer/jurkje etc) en dat wissel ik af met dingen die in de mode zijn zeg maar van de wat goedkopere winkels.
Ohhh, echt geen idee. Laatst de kast weer uitgemest en daar kwam een vuilniszak (of eigenlijk twee) uit met wat weg kan. Ik kan het niet eens opnoemen zoveel ligt er in. Maar ook spul wat ik niet meer aan kan en wat ligt te wachten tot ik er weer in pas. Wat zeker gaat lukken, want ik ben nu al bijna 5 kilo kwijt en gemotiveerd om echt nog flink meer te verliezen. Als je leuk nieuw spul wilt kopen wat niet te duur is dan kijk eens bij Primark. Echt leuke dingen voor heel weinig en voor elk figuur. En de kwaliteit is best aardig. En anders nu in de sale. Vooral op het eind van de opruiming is bijna overal 70/75 % korting.
een ruwe schatting... ik ben veel afgevallen dus een en ander is te ruim of moet nog worden aangevuld. maar wat ik nu heb wat redelijk tot goed past 6 spijkerbroeken 3 capri broeken 3 ibizabroeken 1 maxijurk 5 zomerjurkjes 4 shirts lange mouw 10 stuks korte mouw, mouwloze bloesjes 6 vesten 2 bloesjes lange mouw 2 jasjes voor komende winter moet er nog een en ander bij maar laat eerst es aub die zomer komen!!!
Ik heb best veel maar ik draag er maar een heel klein stapeltje van. En in het meeste daarvan zitten nog gaten e.d. niet gaten die je direct ziet hoor. Het oogt netjes en verzorgd Ik pas vrijwel niks meer en weiger nieuwe kleding te kopen want dan leg ik me in mijn ogen neer bij het lijf wat ik nu heb. Eerst afvallen, daarna mooie kleding kopen En mijn kinderen lopen er allemaal stuk voor stuk bij om door een ringetje te halen. Ik verwaarloos mezelf best wel, wat dat betreft
2 lange broeken 1 rok 3 jurken 5 shirts korte mouw 2 shirts lange mouw 3 truien 2 hempjes 3 bh's 7 onderbroeken mijn kleding is ook nodig aan vervanging toe dus word het voor mij binnenkort ook shoppen. pff ik heb een hekel aan shoppen voor mezelf
Ik zou eerder nog 2 weken wachten en dan kwalitatieve kleding in de sale kopen. Je komt qua prijs amper duurder uit, maar het ziet over 3 jaar nog goed uit.