beste meiden, Ik heb zojuist mn schur eens opgeruimd en kwam nog eea aan babyspul tegen wat echt voor meisjes is....ik verwacht nu een jongen en het is nogal sneu om hem in alleen maar roze te stoppen. Het is van alles, verschillende maatjes. Nu hoef ik er echt niets voor te hebben maar ik wil er wel iemand blij mee maken die het echt nodig heeft, en niet "lekker mooi makkelijk meegenomen, dubbeltje eerste rij". Ik vind marktplaats teveel gedoe... Dus ken je iemand die een meisje verwacht en echt wel een beetje hulp kan gebruiken, laat het me weten want misschien dat ik dan een klein beetje kan helpen! liefs Lilian
Misschien kan je het ook plaatsen bij 'Gratis en aanbiedingen' of gewoon in de Lounge. Wel ontzettend lief van je dat je dat wilt doen! Er zijn vast meiden die het goed kunnen gebruiken!
misschien kunnen we wat ruilen, wij verwachten een meid, en heb behoorlijk wat jongens kleding,van mijn dochter had ik alles al weg gedaan.omdat we het bij 3 wilde laten,maar onverwacht komt nr 4 en dat is dus een meid.ik hoor het wel groetjes esther