Zoonlief van 5 al 2 weken af en toe aan t klagen over buikpijn! Morgen bel ik de dokter! Klachten : Moe Nergens zin in Huilerig Pijn rond de navel Geen eetlust Temp is 37.3 dus niet gek!. Sinds vandaag opeens dus geen eetlust! Was al bang voor blinde darm maar dan moet je ook verhoging hebben.
Als hij niet tegen bepaalde soorten voedsel kan (melk of tarwe of iets anders) dan raken de darmen van slag en kan ie moe worden. Zelf zul je waarschijnlijk ook wel weten hoe je je voelt als je buik opgezet voelt.
Ik zou inderdaad ook even langs de huisarts gaan. Ik zelf heb geen idee. Veel beterschap voor je zoontje.
Mijn oudste klaagt vaak over buikpijn, maar dat is eigenlijk alleen als hij zich ergens zorgen over maakt of zenuwachtig is. Pijn van een blindedarmontsteking zit volgens mij lager dan de navel en links (?l). En dat doet heel zeer.
Ik heb zelf als kind een hele tijd met vage buikpijn rondgelopen zonder koorts en bleek ook blindedarmontsteking. Pas op het laatst werd de pijn ondragelijk en toen is het belletje gaan rinkelen. Ben toen ook direct geopereerd. Een kind heeft vage klachten wat betreft een blinderdarmontsteking. Ik kan me wel herinneren dat ik vaak misselijk was..
Kan van alles zijn. Van helemaal niks tot wel reele klachten. Kinderen geven vaak buikpijn aan als ze iets dwars zit. Dat kan dus gewoon zijn omdat ze moe zijn of ergens over piekeren, maar ook echte pijn, die ze gewoon niet zo goed kunnen aangeven. Ik zou voor de zekerheid even laten checken bij de huisarts, want als het slechts een virusje oid was, zou het nu wel over moeten zijn. Weet je iig even zeker of het wel of niet iets is waar je iets mee moet.