Veeeeel te veeeeel krijg ik steeds te horen Niet echt setjes maar met meerdere dingen te combineren. Ongeveer 7 spijkerbroeken, 2 dunne broeken, 5 korte broeken, 4 driekwart broeken, 4 rokjes, 1 jurkje, 6 leggings, 15 t shirts, 6 topjes, 2 bolero, 8 longsleeves, 4 vesten, 1 spijkerjasje, 2 zomerjassen, 1 paar sandalen en 3 paar gympen. Nu ik het zo lees misschien heeft manlief toch wel gelijk dat het een beetje veel is...
Net als de meeste hier; veel te veel We gaan straks 3 weken op vakantie en ik zie nu bij het inpakken dat ze echt teveel heeft. Heel veel nieuwe dingen die niet meegaan. Gelukkig groeit ze niet zo hard meer dus een hoop kan ze volgend jaar nog wel aan. Maar ehm even denken.. Stuk of 25 shirts korte mouw (veel nog van vorig jaar) 5 korte broeken, 1 3-kwartsbroek, 4 luchtige lange broeken, 7/8 spijkerbroeken (ze houdt van haar spijkerbroeken) 14 jurkjes, waarvan 3 lange mouw..5 dikke truien, paar longsleeves, ca 5 rokjes, paar vestjes/spijkerjack.. En natuurlijk jassen en schoenen ed. Bij mijn zoontje koop ik bewuster. Hij groeit er zo weer uit. Hij heeft 5 lange broeken, 5 joggingbroeken, ca 7 lange mouw, 15 korte mouw, paar vestjes, 5 korte broeken en verder wat accessoires. Mijn zoontje kleed ik leuk, maar zo comfortabel mogelijk aan.