@ Ikkelies, ik koop vaak kleding voor onze dochter bij www.shoebyfasion.nl kun je ook online bestellen, ze hebben hier echt hele fijne leggings (vind ik), verder koop ik ze ook gewoon bij de prenatal.
Heb voor Stijn 5 broeken en een stuk of 10 shirts en 3 vesten,allemaal te combineren met elkaar. Voor Lisa heb ik best wel heel erg veel maatje 62 allemaal gekregen, nu gaat ze maatje 68 in en ik heb denk ik 2 pakjes en dan een stuk of 3 losse broekjes en 5 shirts ongeveer, 1 jurkje, 1 rokje, 2 leggings en wat maillots, denk dat ik daar nog wel wat voor bij ga kopen omdat ze nog steeds erg veel spuugt en er dus gemiddeld 2 a 3 shirts per dag door gaan..
Echte setjes weet ik niet, maar ik geloof dat Joris nu een stuk of 12 broeken in de kast heeft liggen, stuk of 20 shirts met lange mouwen, ook een stuk of 20 t-shirts, stuk of 10 blousjes (korte en lange mouw), 3 vesten. Zomerkleding heb ik ook al een gedeelte liggen, denk een stuk of 5 korte broeken, 3 dunnere broeken, nog wat t-shirts... Maar moet wel zeggen dat hij nu in een groeistuip zit en de kleding ineens snel te klein beginnen te worden. Dus wat er hierna van overblijft van alle broeken en shirts met lange mouwen is maar even de vraag. Zomerkleding is gelukkig wel al groter gekocht Maar... de kast hangt dus helemaal vol...
Hier ook een mama die aardig koopziek is. Meisje heeft ongeveer een stuk of 45 shirts/truitjes/blousen. Stuk of 20 rokjes, 15 jurkjes en 3 broeken. Verder 2 jassen, 3 vesten en heel veel maillots en leggings.
Teveel...Sommige dingen heeft ze bijna niet aan. Dan moet ik echt tegen mezelf zeggen dat ze dat nu echt eens aan moet ...
ik heb niet zoveel want ze groeit zo snel. Ze zit nu in maatje 68 en ze heeft - 4 broekjes - 2 rokjes - 1 legging en 3 maillots - 2 jurkjes - 5 shirtjes
De oudste van 5 heeft 8 rokken, 3 jurken, 10 broeken en 15 shirts/longsleeves/tuniekjes. De middelste van 3 heeft 12 rokjes, 6 jurken, 15 broeken en 20 shirts/tuniekjes/longsleeves. De jongste van 12 weken heeft 40 shirts en 30 broeken. Dat is wel veel maar ik heb ook veel gekregen dus iedere dag maar een nieuw shirt aan.
Heb ff gekeken wat ik nu voor haar voor het voorjaar in de kast heb liggen wat ik nieuw heb gekocht: - geruit jurkje met bijpassende bolero en legging - gebloemd jurkje met bijpassende bolero en legging - rokje met 2 shirtjes longsleeve, 1 thirt en 2 leggings - rokje met bijpassend giletje - lichtroze dunne broek met bijpassende t shirt - blauw rokje met roze legging en roze longsleeve - roze jurkje - wit broekje met tuniekje met bolero - 3 spijkerbroeken - geruit rokje met longsleeve, legging en thirt - capri setje - zwart wit geruit zomer broekje met tuniekje - wit rokje met rood geruite roezels met een rood geruit bloesje - 1 badpakje en 1 bikini - 3 paar nieuwe slofjes - bloemen blousje - 2 zomerjassen - grijs broekje - wit linnen broekje - 2 witte legings en 1 donkerroze - donkerroze dunne broek - spijkerhotpant met topje - groene broek met een bijpassend bloemen blousje. En dan heeft ze ook nog veel wat broekjes en longsleeve's van de winter die ze straks ook nog aankan. En ik heb nog een rokje met shirtje en een legging met tuniek en bolero in de bestelling staan! Als ik dit zo terug lees is dit best erg! Dit heb ik de afgelopen anderhalve maand gekocht. En dan wil ik er ook nog wat extra jurkjes en t-shirtjes bij
Ik heb hier zo'n 20 shirtjes liggen denk ik (misschien iets meer). Bijna alles heb ik gekregen. Hij heeft nu ongeveer 7 broekjes. Hij zit nu in 68 al een tijdje maar sommige broekjes van 62 past hij ook nog goed. Ik vind het niet nodig om echt bergen met kleding in de kast te hebben hangen. Het gaat nu allemaal nog zo snel met de maten. Sommige dingen heeft hij echt maar 3 keer aangehad ofzo, zo zonde vind ik dat.
Hier bezig om wat kleren maatje 62 aan te schaffen. 'k Denk dat ik voor 4 broeken ga, 2 rokjes, jurkje heb ik al gekregen. Paar leggings/maillots en stuk of 10/12 shirts. Ze krijgt ivm veel spugen zo'n 2x per dag een schone shirt aan. Vesten/truien hoeven hier nog niet, ze heeft het snel warm. O ja pyjama's begint nu ook te komen, k denk dat ik er 4 aanschaf. Ze groeit er nu toch zo weer uit. Jasje kan ze voorlopig nog wel aan.
denk dat luc zon 5 spijkerbroeken heeft, zon 12 shirts en een paar truien, verder wel 4 winterjassen (2 gekregen) 3 paar schoentjes en maillots voor in de winter.
Kon me vandaag weer niet inhouden! Heb een prachtige jurk van Barabara Farber met bijpassende bolero gekocht. En daarbij nog schattige schoentjes.
foei foei foei'zón leuk spul is dat he! maar wel erg prijzig! Hier loopt Kyana weer in een super gave vingino jurk hihi. Staat zzzooo leuk.
Hier hetzelfde, ik zeg ook altijd dat ik voor het volgende seizoen minder koop, maar helaas, het gebeurt niet
waar, waar (jij bent gewoon stout hihi ) Voor de oudste (2,5 en heeft 98/104 nu) heb ik denk ik 4-5 broekjes, iets van 10 shirtjes minimaal, 10 ondergoedsetjes (hij poept nogal uhmmm losjes dus gebeurd nog wel eens ongelukje mee, 7-10 paar sokken, 2 paar schoenen, oja en 3 vesten voor als het kouder is.. Voor Miley onze jongste (bijna 1 en zit nu in 86/92, soms nog 80) is het anders, voor een jongen vind ik het wat more basic met meiden kun je veel meer kanten uit (jurkjes, leggings, bolero's e.d.) dus je kunt zoiezo al veel meer kanten uit.. en wil ik geeneens weten wat ik allemaal heb liggen
Haha ik heb gisteren al het winterspul uit de kast van mijn oudste dochter gehaald en haar zomerkleding er in gelegd. Nou heeft ze altijd al veel kleding gehad hoor, maar ik heb voor de grap haar jurken geteld. De score is.......30
mijn zoontje zijn kast zit ook barstens vol met kleding. Maar denk als ik een meisje had gehad dat ik gewoon een tweede kast had moeten kopen.