woningruil

Discussion in 'De lounge' started by MvN, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

ff van me af lullen hoor.. Wij staan al een tijd ingeschreven voor woningruil.
    Wij hebben een apartement op de 4e verdieping zonder lift met 2 slaapkamers en willen graag een normale 1gezinswoning met tuin voor de kleine. In januari kregen we 2 reacties.. 1 was in een nieuwbouwwijk en of we bij hem wouden komen kijken ( man alleen ) naja wij kijken en super enthousiast. Daarna is ie bij ons komen kijken was ook aardig enthousiast.. maar 2 dagen later kregen we telefoon dat ie toch niet 4 hoog wou wonen. 2 dagen later kregen we weer een email met een jong stel dat goedkoper wou wonen. Hun hier komen kijken ook enthousiast.. volgende dag email dat ze terug bij hun ouders gingen wonen omdat ze het helemaal niet meer trekten.. echt balen voor ons dus!

Nou is er gisteravond weer iemand komen kijken maar die zijn niet te pijlen. Die vrouw wou zowiezo heel graag, die wou terug naar de stad maar die man kon ik geen pijl optrekken. Vandaag word gebeld of ze het willen.. ben nu dus super zenuwachtig!
    Tevens komt er vanavond een turkse man kijken die woont zelf in nijmegen en werkt in leerdam en wou hier in tiel gaan wonen. Het huis is hem zowiezo te klein, want ze hebben 2 kinderen maar dat maakte hem niet uit want de reisafstand vond ie belangrijker.. Alleen als hij het doet moeten wij naar nijmegen en dat is dan weer een eind rijden voor mijn vriend die in tiel werkt.. maarja moet er wat voor over hebben.
    En aanstaande maandag komen er ook nog mensen kijken, een gezin met 1 kind van 15 jaar. Die willen graag in tiel wonen omdat ze nu in een gat wonen en hun allemaal geen rijbewijs hebben en ze alle 2 in tiel werken en hun zoon zit hier op school ( vanuit mijn raam kijk ik op zijn school )

Pfff hoop zo dat 1 van deze 3 dingen iets wordt...

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik duim voor je!
    Spannend!

3. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat moet toch bijna wel goedkomen met 3 gegadigden. mijn lijken die 3 personen waarvan dat kind bij jullie op school zit geknipt. is woningruil landelijk dan? niet plaatsgebonden? of kun je dat zelf kiezen.

4. MvN

MvN Niet meer actief

Woningruilis gewoon landelijk.. je hoeft alleen maar een formulier in te vullen een een brief van de woningstichting in te leveren dat je nooit overlast heb gegeven.

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    succes meid met wachten. hopelijk kunnen jullie snel ruilen. ik ben vorige week zaterdag in mijn huidige 1 gezinswoning getrokken met gezin na woningruil te hebben gedaan met een vrouwtje dat graag kleiner wilde wonen. ik weet dus hoe spannend t allemaal is

mijn duimen draaien voor je

6. MvN

MvN Niet meer actief

susanne, hoelang duurde het voordat dat rond was bij jullie?

7. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Succes!

8. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Super spannend,ga voor jullie duimen,wij zijn ook ingeschreven voor woningruil

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    haha ff terug denken hoor....

mijn pa ging op 31 dec t ziekenhuis in en stierf op 10 januari. en die week daarvoor had ik haar ontmoet. dus 3 jan wezen kijken bij elkaar. allebei enthausiast en met de woningbouw t een en ander besproken, hun goedkeuring incl huurdersvergunning gekregen en uiteindelijk 28 feb de sleutels uitgewissel. dus een kleine 2 maanden heeft t geduurd.

ik heb haar trouwens bij de bushalte ontmoet:$:D

10. MvN

MvN Niet meer actief

jaaaaaa, bij die mensen uit nijmegen is het bijna zo goed als zeker dat ze het willen hebben. Ging die alleen beetje moeilijkd oen over dat wij geen fontijntje hebben op de wc... gelijk gezegt die krijg je van mij :p Dit weekend komen ze nog een keer. Hij heeft zelfs al een stapelbed voro zijn 2 kinderen van 4 en 7.

Zondag of maandag zou nog iemand komen kijken. Dat laten we ook gewoon doen.. beter iets achter de hand hebben..

11. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Beter meid! Spannend! Hou je ons op de hoogte? :D

12. wannie

wannie Niet meer actief

:D dan weet ik ong. waar je nu woont:p

Suc6 hoop voor je dat het doorgaat:)

13. MvN

MvN Niet meer actief

Zeg wannie, hoe weet ge da? :p

14. wannie

wannie Niet meer actief

Ik woon in een klein dorpje in de buurt:D

15. MvN

MvN Niet meer actief

whahahaha kleiner als tricht en varik bestaat er hier volgens mij niet. Het liefst zou ik zien dat die mensen uit tricht ja zouden zeggen want ik wil namelijk dat mijn kind in een dorpje opgroeit.. maar als het niet anders is dan niet..

16. wannie

wannie Niet meer actief

weet niet precies hoe groot varik en tricht is,,,maar hier 600 inwoners denk ik? inclusief buitengebied:p

Ik zou ook voor geen goud meer in de stad of groot dorp willen wonen.
    Geef mij maar een innieminnie dorpje.
    Waar kinderen nog gewoon op straat kunnen rennen en voetballen
    en waar je gewoon je auto nog open kan laten staan:D
    Owja hier kan zelfs de hele nacht je voordeur wagenwijd opstaan(deed me vorige kat, best vaag als je om 3 uur snachts wakker word:p je doet de deur dicht en sochtends staat die weer open :$)

17. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Leuk dat er bij jullie mensen komen kijken :D
    Wij staan nu al zo'n 2 jaar op woningruil... Wij wonen in een nieuwbouw wijk in amersfoort. Boven het winkelcentrum alles erop en eraan, maar niemand!! echt niemand wil tot nu toe ruilen. Begin me toch langzaam af te vragen wat er mis is hier?

Lies,

Sam

18. MvN

MvN Niet meer actief

Sam, irritant is dat hea.. bij ons vallen ze er vaak over dat er geen lift is.. en dat terwijl onze huur maar 280 euro is hahaha voor een 3 kamerappartement in het centrum.

19. wannie

wannie Niet meer actief

En via de normale weg (reageren op woningen) zit er niet in?

20. wannie

wannie Niet meer actief

en nog wat gehoord? En hoe ging het met die turkse man?

Share This Page