Had er 2 in maat 50, je weet nooit hoe groot de baby is en het is zo bij gekocht mocht het een kleintje zijn was mijn gedachte. Kleine is nu 4 weken en uit deze twee pakjes gegroeid inmiddels. 10 setjes/boxpakjes in maat 56, heb ik ook echt nodig. Niet teveel, niet te weinig. Heb ook iets van 6 rompers met korte mouw/zonder mouw. Dit vind ik een beetje weinig voor nu in de zomer dus ga nog wat bij halen. Maat 62 heb ik denk ik ook al 8 setjes/pakjes maar dit hoeft eigenlijk niet. In maat 68 krijg ik nu de meeste dingen maar dat komt ook omdat ik gezegd heb dat ik al veel 56 en 62 heb. En idd, sommige merken vallen kleiner uit (zoals kidscase en Zara) Succes!
maat 50 : 10 setjes en veel rompers 50/56 maat 56 : 10 setjes maar 62 : 14 setjes maar ook veel gekregen.. morgen is m'n zoontje 7 weken en past nog maat 50 van z8
Maat 50 had ik 3 á 4 pakjes van. Maar geen duur merk ofzo! Gewoon babydump eigen merk (ook super leuk)! Maat 56 en 62 had ik veel te veel! Ik bleef kopen haha. Mijn mannetje was 4205 gram met de geboorte en heeft een week misschien iets langer in maat 50 gezeten.