Hoeveel setjes mt 50, 56, 62?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Wij hadden 3 pakjes/setjes in mt 50 geloof ik. Ze heeft toch wel minstens anderhalve maand in mt 50 gezeten, dus uiteindelijk kwamen er nog wel wat setjes bij.

De leukste, schattigste, wolligste babypakjes kochten wij trouwens vorig jaar bij de V&D!

2. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt eraan of de baby een spugerd is. Zo ja, dan zou ik nog heel wat bijkopen. Bij de eerste waren vier pakjes meer dan genoeg (wel allemaal 50/56).

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben erg van de Prenatal dus daar kocht ik het meeste. Goeie kwaliteit ook. Plus dat de kleertjes bij Prenatal ook een beetje klein vallen. Dominique heeft overigens 2 maanden (!) in maat 50 gezeten. En ze was toch 3100 gram bij geboorte en ongeveer 49 cm. Dus geen ontzettend kleine baby ofzo. Ligt ook een beetje aan de bouw van je beeb.

Nu zat ze al bijna 1,5 maand in maat 56 en sinds een weekje past 62 pas. Maar het is erg verschillend.

Dus wij hebben erg veel bijgekocht in die kleine maatjes. Ik wilde ook niet dat ze elke dag in hetzelfde ligt, is ijdeltuiterij natuurlijk maarja, je maakt zoveel foto's en dan is het toch leuk als ze steeds iets anders aan heeft haha.

4. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Floor heeft drie maanden in maatje 50 gezeten. Ik wil juist gaan kijken naar nog kleinere maatjes vooral mutsjes is mijn ervaring dat die erg groot vallen.Gelukkig kregen we van het ziekenhuis een klein mutsje die ze wel paste.Ze heeft lang een mutsje gedragen en op een gegeven moment was ik het mutsje van het ziekenhuis wel zo zat dat ik een leuke gekleurde zakdoek om deed hihihi. Ik wil zeker 3 setjes in maatje 50 halen en misschien nog twee in 56 maatje 62 daar wacht ik nog even mee.En inderdaad vaak komt visite ook aanzetten met kleding in deze maat.Al vond ik het ook heerlijk om eindelijk een geslacht gericht kleding te kunnen kopen! Jurkjes heeft ze wel aangehad maar dan wel van lekkere soepele stof van het merk Lief Lifestyle.

Ik koop nu voor twee geslachten twee setjes bij Lief.Degene die ik niet nodig heb verkoop ik wel weer of doe ik cadeau aan een ander!

Deel Deze Pagina