Hé dames, Voor baby II willen we graag een wiegje gebruiken die je tegen het bed aan kan zetten. Maar nu hebben wij een waterbed boxspring van nog geen 3 jaar oud. Kan je zo'n wiegje er tegen aan zetten? Nu is het dus een waterbed boxspring. Er ligt een watermatras in een schuimrubberen omhulsel. Erg moeilijk uit te leggen Hier is het van:Boxspring Waterbed d nieuwe slaap innovatie, boxspring waterbedden, superieure slaapervaring Maar zijn er mensen met ervaringen hiermee?
Ik heb begrepen dat je zo'n wieg vast moet zetten en dat het niet bij een waterbed zou kunnen, vandaar.
Hmm... ik weet niet of het aan te raden is. Je kleine kan zich met een aanschuifbedje op jou bed rollen. Kleintjes mogen volgens mij niet op een waterbed ivbm verstikkingsgevaar. Ik zou bellen naar de fabrikant als ik jou was!
Ik zou in de winkel even vragen hoe het zit met aan klikken want inderdaat dan kan niet met ene waterbed.
ik heb een babybay, en die doe je als extra beveiligin met haakjes gewoon hele simpele ijzeren haakjes an je bedrand hangen zeg maar. tis gewoon extra beveiliging hor wnat ding is hartstikke stabiel. wij hebben ook het rekje niet erbij. want rollen doet ie toch nog niet en tegen de tijd dat ie dat gaat doen hoop ik toch dat ie op izjn eigen kamertje kan liggen.
Ja inderdaad. Want het is een boxspring. Hmm... misschien dat mijn man een plaat er onder kan maken zodat hij er helemaal tussen zit. Dan schuift het ook niet zo snel weg. Durf niet zo goed met haakjes e.d. te werken. Dan word ik s'nachts wakker en denk ik dat ik in bed heb geplast. Oh nee...het waterbed is lek Bedankt voor de tips!!
nee wij hebben dus geen waterbed. maar die haakjes stellen echt niks voor hoor maakt volgens mij neit veel uit als je die weglaat. ik vind het wle handig zodat ik hem zelf niet wegschuif zeg maar maar als je er toch een hekje tussen doet. die dingen staan echt wel stabiel hoor dan rolt ie er echt niet uit. je kunt ze zelfs gebruiken als bankje voor peuters dus omkiepen doen ze niet. volgensm ij zijn dus die haken alleen maar zodat ie niet wegschuift.