hoeveel setjes ondergoed?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door tuc, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    ik heb veel ondergoed van de hm. Ze hebben lekkere onderbroekjes met Frozen!!

Heb voor allebei wel een paar setjes van de hema ( twee onderbroeken ,een hemd. Ze douchen om de dag en onderbroek kan dan elke dag fris.

Ook heb ik voor elk een paar witte hemdjes, dat combineert lekker met een gekleurd elsa onderbroek.

Als het wat warmer is alleen onderbroek. Vooral de jongste heeft het snel warm. Oudste wat langer hemd maar die is zo dun (pas haar bmi berekent, 13) dat ie wel een extra laagje kan gebruiken.

Per kind 15 broekjes en stuk of 7 hemdjes

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

6 boxershorts die hem goed passen en nog 6 die nog even in de kast liggen. Maatje 80 vind je moeilijk vind ik.
    Zodra het ernaar uitziet dat hij bewust met zindelijkheid bezig is ga ik er natuurlijk veel meer bestellen. Nu nog niet want stel ik koop er nu 10 bij van maatje 80 en hij word zindelijk als hij in maat 86 zit:D

En 4 hemdjes.
    We zijn nog maar net omgeschakeld naar gewoon ondergoed

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook dus vaker wassen slijt het toch sneller

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Maar als de luier uitgaat, zit je zoontje weer een maatje kleiner met ondergoed. ;)

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dat is wel zo ja.

6. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Hier altijd boxershortjes van ten cate ze zijn duur maar blijven super mooi nu al bijna een jaar in gebruik deze maat en ze zijn nog als nieuw...
    ze krijgt s ochtends en s avonds een schone aan.

Eerst had ik onderbroekjes van de zeeman hema enz vind die toch veel minder van kwaliteit moest elke keer nieuwe halen. En deze van ten cate hebben een breed kruis dus nooit inkijk

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Raar genoeg past dat maatje 80 met en zonder luier. Begrijp dat ook niet maar heb het ook gepast zonder die luier :) name it
    Ik durf dus nog geen extra te kopen in maatje 80. Stel hij krijgt een groeistuip voordat hij ongelukjes zonder luier krijgt zit ik met 20 boxershortjes in maatje 80. Is hij er morgen klaar voor dan ga ik ze morgen ook bijbestellen :D
    86 zakt hem nog af (prenatal) sluit ook niet mooi aan op de luier

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hemden weigeren de mannen te dragen dus alleen boxers. En ik denk dat ze er allebei een stuk of 15/20 hebben. Geen idee waarom zoveel. Van de Action tot Vingino.

9. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Kopen jullie voor je dochters onderbroeken of boxers?

Ik ben niet zo van onderbroeken [draag zelf ook of een string of een boxer], dus koop voor kinderen ook altijd boxers. Lijkt me ook fijner zitten, en ook wat meer bedekkend tijdens de gym en onder rokken/jurken

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Euhm veel... Alles van de Hema dus past altijd wel beetje bij elkaar.

Denk ongeveer 15 hemdjes en 40 onderbroeken, maar soms moet ze vaak vervangen. Twee of drie per dag is geen uitzondering helaas.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    6 broekjes (boxers) en 3 hempjes. Bijpassend want ik koop ze in setjes bij de Hema. Er wordt bijna dagelijks gewassen dus meer hebben we niet nodig.

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik heb van bijde genoeg voor anderhalve week voor de oudste maar deze heeft nooit geen ongeluksjes.
    toen ze zindelijk werd had ze op ze minst het dubbelen.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Hier zowel onderbroeken als boxers/hipsters.

14. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop genoeg van één soort zodat het hemd bij de onderbroek past.

Ze heeft 4 hemden en een stuk of 15 a 20 onderbroekjes. Dit is ruim voldoende voor haar.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Ik koop altijd boxers. Dochter draagt graag rokken en jurken en net als nu in de zomer..tis net een bouwvakker;) ik vind boxers ook gewoon wat netter

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier heb ik een paar setjes maar de rest gewoon hemdjes en losse boxers (ze dragen bijna alleen meiden boxers)

Denk dat ze zo'n 10 hemdjes pp hebben en zo'n 15 boxers pp

Koop ze over het algemeen bij de Zeeman. Vind dat ze erg goede en leuke hemdjes en boxers hebben.
    Met dit warme weer dragen ze geen hemd

17. Islah

Islah Niet meer actief

Hier veel meer onderbroeken dan hemden dus het zijn sowieso niet echt setjes.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier allemaal setjes, ik denk beiden een stuk of 10 setjes.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier euh best veel. Stuk of 10 hemden en 20 onderbroeken per kind denk ik. Bijpassende setjes probeer ik wel op te letten als ze naar school gaan, thuis maakt het me niet zoveel uit.

Hier bijna alleen gewone onderbroekjes. Boxers kruipen vaak zo op of de pijpjes zijn te wijd, nee vind het geen succes. Al het ondergoed komt van Zeeman.

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb per kind zo een 20-25 setjes en alles matcht.
    Tot nu toe beide boxers en hempjes van de hema maar daar stop ik mee als ze eruit gegroeit zijn. Vind de kwaliteit zo enorm verslechterd. Dus op zoek naar nieuw fijn ondergoed

Deel Deze Pagina