Hoeveel setjes zomerkleding is normaal voor dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMiaatje, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Pfff, geen idee. Hier puilt de kast ook uit van de kleertjes.
    Ik koop zeker een paar keer per maand een aantal kledingstukken. Het zijn er in ieder geval veel meer dan 10 setjes. Of het echt nodig is weet ik niet, maar leuk is het zeker ;)

2. Skye

Skye Niet meer actief

Vandaag was mijn dochtertje jarig. 1 jaar alweer! En ze heeft echt een hoop kleding gehad!! Speelgoed ook veel, maar toch ook wel weer 7 setjes zomerkleding! Pfff, waar moet ik het laten?? Ik denk dat ze nu zo'n 12 broeken, 7 rokjes, 5 jurkjes en 25 shirtjes heeft!! En dat zijn dan alleen nog maar de shirtjes met korte mouwen!!

3. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, hahaha dat is een idee!! Het is ook gewoon veel te leuk om kleding voor die kleintjes te kopen!!! Er is ook altijd wel een reden voor!!
    -Ach, ze was vandaag zo lief
    -Oei, ze heeft niks meer liggen (ligt gewoon heel veel in de was)
    -Voor haar verjaardag
    -of gewoon omdat je weer eens iets leuks ziet, dat je niet kan laten hangen hahahaha

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mvliam en lilo,

"vergeten" jullie dan nooit kleertjes?
    de kleertjes die ik heb heb ik nooit geteld hoor maar
    ik heb alle broekjes gevouwen en gestapeld (3 stapels van 6 ofzo)
    dan nog een stapeltje korte broeken
    de hele rails hangt vol met tshirts, longsleeves en blousjes,
    en dan heb ik nog een stapel met kleertjes in maat 86 die hij nog niet aan kan.

het gebeurt me regelmatig dan ik een kledingstuk gewoon vergeten ben:) en dat vind ik zo zonde!

en wat doen jullie met kleding die te klein is geworden?
    ik gooi het allemaal onderin de kast;) niet echt de bedoeling en ook niet netjes haha.

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oh ja hoor, ik geef regelmatig kleding weg die mijn zoontje nooit gedragen heeft. Gewoon omdat ik het vergeten was hihi.
    Maaaaar dan is het vaak ook niet iets wat ik heel mooi vond want dan had ik het hem zeker wel aangetrokken.

Mijn zoontje heeft 2 kledingkasten die helemaal vol zitten. Maargoed ik besef zelf ook dondersgoed dat dat wel een beetje extreem is hoor haha. Maar wij hebben zelf ook beiden een eigen inloopkast vol met kleren en een aparte schoenenkast, dus we zijn gewoon een beetje gek denk ik ;)

Maar 8 of 10 setjes vind ik eerlijk gezegd wel heel weinig. Dan heeft je kindje dus iedere week hetzelfde aan en moet je vrij vaak wassen?

6. Emme

Emme Niet meer actief

Hoeft niet hoor, als je dingen zoekt die je goed kunt combineren. Acht broekjes en acht shirtjes die bij elkaar passen... volop mogelijkheden! Maar goed, wij kopen dan ook relatief weinig ;). Edit: TS, wat je voor de zomer hebt gekocht, klinkt wel als genoeg.

Deel Deze Pagina