Traktatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van 2 meiden, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Mijn grote kleine dame wordt bijna 2.
    Op het KDV zit ze in n verticale groep. Voor de kindjes boven de 1 jaar wil ik cupcakes maken die we thuis dan leuk versieren.

En nu voor de baby's. Ik vind t leuk om iets te doen / kopen waar ze wat aan hebben. Toen Iris zo klein was vond ik t ook leuk als ze 'opgemerkt' werd en ze iets kreeg wat aangepast was.
    Zat te denken aan van die rinkel sokjes, maar ms zijn die vrij duur...
    Het zijn 4 baby's.

Iemand een leuk idee?

2. tulip

tulip Niet meer actief

hihi vind die sokjes wel duur, misschien valt de prijs bij zeeman/hema wel mee. Of boekjes, die werden bij ons in de babygroep vaak uitgedeeld en was een groot suc. Of badspeeltjes, die heb je vaak in een zak bij kruidvat of zeeman. Daar kun je ook onder de douche leuk mee spelen.

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    je kunt ook gewoon allemaal een bellenblaas geven. De groteren kunnen het zelf al een beetje, de kleintjes vinden het super als papa/mama het voor ze blaast!!! En is altijd wel ergens goedkoop te vinden (action?)

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon wordt ook bijna 2! dus ik ben ook al aan het bedenken waarop ik hem laat trakteren... Ik heb bij de action van die Potjes (ei vormige potjes) klei gehaald en daar gaan mijn moeder en ik Bumba's van maken met een rugzakje, in dat rugzakje doen we wat snoepjes. Verder moet ik me nog bezig houden met de taart voor zijn verjaardag. Ik wil een thomastaart laten maken... maar ik zie ze niet in de boeken bij de bakkers. ik hoop dat ze 1 voor mij kunnen maken, omdat mijn zoon helemaal gek is momenteel van Thomas de trein.

Deel Deze Pagina