Welke wipstoel is is geschikt en handig voor gebruik?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Angel24, Jul 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik wil bij babydump ook een wipstoel kopen maar ik weet niet welke ik zit de denken aan titanium baby omdat je die 360 graden draaibaar is.

Welke adviseren jullie?

Groetjes,

ANGEL24

2. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    babybjorn! Die "wipt" echt. Ben er heel tevreden over.

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    ik zou ook zeggen babybjorn, je betaald een stuk meer dan een ander wipstoeltje maar hij is zo gemakkelijk in gebruik. Wanneer hij vuil is kan je hem gemakkelijk wassen en zoals lynn22 zegt hij wipt echt.

Liefs Stephanie

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ikzelf ben heeeelemaal weg van Kees wipstoeltje...
    Makkelijk in gebruik en heel betaalbaar!

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    die vd prenatal voldoet hier prima.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

de wipper van rainforest ik vind het echt een super ding. en heb een schommelstoel van fisher price newborn to todler

de laatste kun je tot 30 kilo gebruiken.en kun je heel makelijk rechtop zetten bijvoorbeeld bij de eerste hapjes

7. mukje

mukje Actief lid

Oct 17, 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ik ben ook benieuwd!
    Er is zoveel te krijgen in zoveel prijsklassen, ik weet ook niet waar je op moet letten, wat handig is, en wat niet...
    ik lees mee!

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij hebben gewoon een simpele van de prenatal..
    En die beviel prima. De stof is te wassen, een paar goede standen (van lig tot bijna zit). Hij wipt niet echt, maar dat hoeft van mij ook niet.
    Verder ook geen "luxe" als speelbogen of automatische wipstand ofzo. In het begin lag hij in de wipstoel, terwijl hij lekker rondkeek en wij met hem speelden. Later hebben we de stoel vooral gebruikt voor hapjes..

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Babybjorn is hier heel fijn in het gebruik. Is ook langer te gebruiken dan de standaard wippers geloof ik. En hij wipt inderdaad echt. Mijn zoontje gaat altijd heel hard met zijn benen heen en weer als ie er in zit omdat het ding dan wipt. Hij kan er daardoor ook redelijk lang in zitten (als wij aan het eten zijn bijvoorbeeld).

10. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Ik heb de Prenatal wipstoel gekocht.
    Die wipt ook echt en is volgens mij makkelijk in gebruik, plus hij is niet zo duur.
    Als je een wipstoel koopt moet ie echt wippen anders is het geen wipstoel... ;)

11. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb ook net een wipstoeltje besteld, waar ik op let is:
    - ligt het kindje in een mooi "kuiltje" zodat hij er niet uit kan rollen! (sommigen zijn zo plat van boven dat het hoofdje alle kanten op kan rollen)
    - kan je de bovenkant (ruggedeelte) en onderkant (beentjes) appart van elkaar verstellen. Op deze manier kan je een soort "kuiltje" maken waar ze sowieso niet uit kunnen.

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    De onze van de prenatal wiebelt een beetje, maar echt wippen wil ik het niet noemen.. Sommige stoeltjes kunnen echt ver heen en weer, soms zelf met behulp van een motortje!

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben de wipstoel van chicco, deze kun je ook uitwassen,
    kan helemaal plat,
    en hij kan er als het plat ligt er niet uitrollen,

ik vind hem echt ideaal.

14. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
  15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Die hebben wij ook, Lena heeft daar ook veel in gelegen. Ze vond de box maar niets, maar in dat stoeltje kon ze mooi alles volgen om haar heen. Hij kan ook van bijna helemaal recht tot plat en er kan niets aan stuk. (tenminste, als het mij of Lena al niet lukt... ;))

16. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

Aug 26, 2008
    1,036
    0
    36
    Hier ook babybjorn. Inderdaad duur, maar vind deze zijn geld ook wel waard.

Allereerst 'wipt' deze echt waardoor mijn zoontje er lang in wil zitten. Daarnaast geen harde ondergrond, maar stof die als een soort hangmatje de baby draagt. Verder lekker lang te gebruiken (tot 2 jaar of 12/13 kilo) en heel makkelijk inklapbaar (helemaal plat) zodat je deze heel simpel meeneemt (naar visite om niet de hele tijd met de kleine op schoot te hoeven zitten, of naar de oppas)

17. Doekie

Doekie Lid

Jun 29, 2009
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Simpel wipstoeltje van de prenatal hebben wij. Weinig gebruikt trouwens.

18. marijke2

marijke2 Actief lid

Mar 27, 2009
    466
    0
    0
    hoe jong kunnen ze al in zoon wip stoeltje?
    hebben jullie ook zoon schommelstoeltje?
    ik wil er mischien eentje kopen.

Share This Page