Eventjes omdat ik het weer zo lekker vind. Afgelopen donderdag is onze prachtige zoon geboren. Hij lag binnen een half uur bij mij aan de borst en heeft in totaal bijna een uur gedronken uit beide borsten. 1,5 uur heerlijk bloot op mijn borst. Zo heerlijk om daar lekker de tijd voor te krijgen. Pas daarna is hij gewogen en gemeten. En nu loopt de voeding als een tierelier. Het was zaterdag even spannend omdat hij bijna op de grens zat van wat hij af mocht vallen, maar gisteren was hij weer aangekomen en ook vandaag zet hij de stijgende lijn voort. Ik heb nu erg volle borsten, maar de ergste stuwing is alweer over en mijn manneke geniet duidelijk van mijn melk. Ik voel me lekker en ben weliswaar erg moe omdat hij 's avonds en 's nachts ligt te spoken ipv overdag, maar dat is een van de dingen die er natuurlijk bijhoort en ook geregeld voorkomt bij flesvoeding. Dag-nachtritmes zijn natuurlijk moeilijk voor babytjes. Ik geniet er zo ontzettend van om weer bv te geven. Gedurende de gehele zwangerschap heb ik me daaraan omhooggetrokken . Ik heb een zware zwangerschap gehad en vond het lastig om ervan te genieten. Dit stuk is echter helemaal goed en zo zalig om ontspannen met zo'n mooi manneke op de bank te zitten. Ik ben gewoon helemaal blij.
Geweldig, wat mooi dat het zo goed op gang is gekomen en wat fijn dat jullie er zo van kunnen genieten! En geniet er echt van, want die tijd dat ze zo heel klein zijn en niets anders nodig hebben dan mama is ook snel voorbij! (hier een meisje dat alleen drinkt als we in een volledig verduisterde kamer zitten en tijd voor knuffelen heeft ze ook niet echt meer)
Wat een mooi verhaal...Als ik dat lees zou ik ook wel weer een kleintje aan de borst willen...(NEE! 3 is genoeg ) Geniet van je manneke en succes met de nachtelijke gezeligheid..
Fijn dat jullie er zo van genieten! Misschien een gekke vraag haha, maar heb je bij de tweede net zo'n last van je tepels in het begin als met de eerste? Niet dat dat me er van zou gaan weerhouden mocht ik zwanger raken in de toekomst,maar ben gewoon nieuwsgierig.