Ik ben al blij dat ik eindelijk iedereen zover heb om maar 1 kadootje per kind te kopen. Eerste jaar had mijn dochter wel 35 kadootjes met sint :x Maar nu met sint en kerst bij elkaar inderdaad 22 kado's. Niet alleen weten ze straks niets meer te vragen, ik weet ook niet meer waar ik het laten moet
Hier krijgen ze 3 speelgoedcadeautjes en 3 nuttige (pyjama, haarspeldjes,e.d.) per kind, twee voor samen en nog 1 voor het hele gezin. In de schoen een keer een cadeautje en de andere 3-4 keer een snoepje. Bedrag totaal ongeveer 60 euro per kind.
Hier denk ik nog geen schoen zetten. Zoon is 3 dan en tja ik heb geen idee hoeveel hij nu mee krijgt van Sint. Cadeaus vind ik al helemaal een drama eerlijk gezegd! Hij is in november jarig maar ook nog eens een kind wat gewoon serieus nergens echt mee speelt, ja met de tablet van zijn vader, auto's van brandweer en ambulance etc en knutselen vind hij leuk maar voor de rest niets kan hem helaas echt bekoren Zo ook dochter dan 8 maanden oud. Wat moeten we in hemelsnaam kopen voor haar! Merendeels hadden we nog van zoon dus tja dat is ook goed spul! Maar aan de andere kant dochter hoeft niet alles te gebruiken wat zoon ook gebruikt! Hebben nu afgesproken dat iedere familie 1 cadeau koopt voor elk kind a 15 euro (zijn 4 kinderen) en dan het weekend er na met schoonouders vieren dus 2x. Serieus ik vind het maar lastig!
Heb voor 25 kadootjes en ze mag een keer haar schoen zetten, geen idee wat ik erin doe. Maar wij doen vooral aan kerst en daarvoor heb ik voor ruim 100,- aan kado's
Ik.zou voor je dochter echte meidendingen doen....poppenwagentje, theeserviesje...die van nijntje wordt.hier nog steeds gebruikt. Als je voor de komende 7 jaar inspiratie nodig.hebt geef je maar een gil
Bij mijn partner op 't werk worden alle kindjes vanaf 2 jaar uitgenodigd voor sinterklaasfeest. Dl is 2, maar vorig jaar vond ze het al erg grappig dat er iets in haar schoen zat! Zijn wel naar de intocht geweest, dat maakte veel indruk (qua paarden, pepernoten en muziek).
Mijn zoontje mag 2x zijn schoen zetten. Ik heb voor sinterklaas voor ong 30 aan cadeau's ( color wonder tekenblok , stiftjes, colorwonder kleurboek en een tafeltent ) Voor kerst moet ik nog even kijken. Ik kijk meestal niet echt naar de prijs van dingen maar meer of het wat voor mijn zoontje is.
Schoen mag gewoon elke dag. We stoppen er een handje pepernoten of een mandarijntje in. Verder moet ik nog een paar kleine schoencadeautjes halen á 1-2 euro. Langleve action Wij vieren pakjes avond een week eerder i.v.m. zijn verjaardag 7 dec. Visite zal vermoedelijk op 5-6dec komen, dus om dan ook pakjes avond te doen vind ik niet geslaagd. Hij krijgt met sint 5-6 cadeaus en dan pak ik nog een chocolade letter in.
Is dat nog niet te jong is voor 8 maanden tot anderhalf jaar he? Weet jij iets leuks (liefst een paar kleine dingetjes die elk meisje moet hebben met die leeftijdscategorie? We hebben wel al een lappenpop voor haar voor Sint (opa en oma) Maar er zijn nog 2 tantes en ooms, 1 paar ouders en 1 paar grootouders die wat moeten verzinnen haha. Wat is nu echt leuk voor een meisje!
Wellicht nog even makkelijk om te vermelden mijn dochter heeft erbse Parese aan haar linkerhand en we hebben nog geen idee of dit goedkomt dus alles wat makkelijk is om met 1 hand te pakken zeg maar. Verder is ze relatief laat in haar ontwikkeling (de fysio verwacht dat ze moeite heeft met aarden dus meer als draaien en met rechts pakken is er nog niet bij)
-knuffels, bijvoorbeeld een eenhoorn of poes of net waar ze van houdt (op reageert). -boekjes, voelboekjes etc over meidendingen -iets voor de motoriek te oefenen, van hout bv -onesy in de vorm van een diertje -poppenkast -loopfietsje voor als ze kan staan, voor in huis
Voor een baby denk ik ook meer aan dingen als boekjes en knuffels en meer praktische dinge ed...dit was meer voor als je qua speelgoed iets 'op de groei' wilt wat echt voor een meisje is.
Dank je wel in ieder geval voor de tips super! Ik ga gewoon overleggen met man wat we al kunnen aanschaffen!
Iets met muziek is ook leuk, bv.https://m.bol.com/nl/p/fisher-price-verhaaltjesboek-muziek/1004004007159881/ Of iets van Lamaze. Maar is allemaal meer unisex, hoewel Lamaze ook wel echte meiden dingen heeft. (y)
toch een theeserviesje...je hebt er met geluidjes....niet per se meisjesachtig, maar een activitytafel?
Activitytafel hebben we al (die van zoon nog, waar je de IPAD in kan doen en ook een Loopwagen met telefoon, koegeluid etc (degene die geloof ik iedereen heeft ) Ik ga eens kijken naar dat theeservies, en dat muziek boekje!
Wat een bedragen :O Hier wordt met beide families lootjes getrokken. Ene familie kado van 8euro, andere familie kado van 15 euro. Daarnaast geven we wat in haar schoon misschien, maar dat zal een kleinigheidje zijn van 2 euro Ik vind dat genoeg hoor. Ze krijgt regelmatig een kado van ons zomaar. Dus hoef ik het eind van het jaar niet opeens haar te overladen. Vind het veel leuker om het te spreiden over het heel jaar.