Yogi te drinken...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Die kleine van mij is alweer 9 maanden ( wat vliegt te tijd zeg ;) ) en ik vroeg me af wat jullie die kleine zoal tussendoor te drinken geven...

Ik vertelde laatst tegen een andere moeder dat ik die kleine van mij wel eens yogi had gegeven, nou ik dacht dat ze gek werd :) ze ging helemaal uit de stekker dat dat nog niet mocht en dat ik gek was dat ik dat al gaf :( .... ik werd eerlijk gezegd een beetje boos op haar reactie want ten eerste hoef zij zo niet te reageren en ten tweede ik bepaal toch zelf wat ik wel of niet geef... of zie ik het verkeerd?

Ik vroeg me af hoe jullie hier over dachten en wat jullie die kleine te drinken geven/gaven op deze leeftijd....

Kyano krijgt ook wel eens 50/50 te drinken en gewoon sapjes, dikpsap enz enz ... hij drinkt heel veel....

Veel liefs :D

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Glenn en Serena kregen limonadesiroop, roosvicee of diksap te drinken op die leeftijd.
    Yoghi maar heel afentoe omdat een kind daar actiever van word door de kleurstoffen ;)

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn krijgt alleen maar water tussen door en melk bij het eten, vind die zoetigheid allemaal nog niet echt nodig :D

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Waar bemoeit ze zich mee?
    Fenneke krijgt ook af en toe yogho yogho en milk&fruit.
    Zolang het niet teveel is moet dat kunnen vind ik..

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik moet zeggen dat ik het te vroeg vind daarvoor, maar ieder zijn eigen keuze hoor. Ik geef Justin nog opvolgmelk en tussendoor wat diksap. Wáárom wat anders aanbieden als ze niet beter weten en t niet nodig hebben?

6. chantal1984

Vond ik ook Maud, ik zei ook tegen die vrouw dat ik dit echt niet iedere dag gaf maar gewoon af en toe een keertje en soms zelf een week miss wel 2 helemaal niet... maar goed zulke mensen heb je :D

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    iederrn moet zelf weten wat ze hun kind geeft natuurlijk.
    Daan drinkt de ene beker appelsap en de andere beker water. diksap soms maar dat vid hij echt niet lekker. waterfles is altijd zo leeg omdat hij dan weet he lekker eindelijk iets met smaak

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben het met Patroes eens. Ik vind het ook nog een beetje te vroeg daarvoor. Uiteraard moet iedereen zelf weten wat ze geven maar ik zou het nog niet doen. Vigo kent alleen melk, diksap en water, hij weet dus niet beter. En dat laten we ook mooi even zo :)

9. chantal1984

Ik geef kyano ook gewoon nog opvolgmelk hij krijgt om 8.00 200ml om 12.00 en om 22.00 en dan tussendoor een beker sap

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook alleen nog maar opvolgmelk, water, thee of diksap.

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik vind het zelf ook te vroeg daarvoor. Hier krijgt hij moedermelk, water, en slappe kruidenthee.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Afgezien van het feit dat het te vroeg is of niet, wat ieder ook voor zich moet weten, zit er heel veel suiker in yogidrink. Ik geloof dat er in een pak net zoveel caloriën zitten als in een grote zak chips. Niet erg voor een keertje natuurlijk, maar yogidrink is wel een echte dikmaker.

13. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    De yokidrink uit de koeling zijn geen suikers en conserveringsmiddelen toegevoegd. Bij fristi yogo yogo enzo zo wel. De gepastureerde dranken dus wel allemaal van die stoffen toegevoegd.

Cecile krijgt hier ook wel yokidrink, ieder voor zijn eigen vind ik.

14. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier is het bv of slokje water... zeker het eerste jaar. Daarna breiden we dat evt. uit met diksap oid. Thee houdt hij niet van dus dat valt af anders mag dat evt. ook wel.

Mn dochter van 2,5 krijgt het ook niet trouwens, soort principe kwestie... gewoon teveel suiker ed. en teveel (koe)melk vind ik ook niet zo gezond.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Diksap, appelsap, roosvicee en melk.

16. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Thee, water of sterk verdunt fruitsap van een geperst mandarijntje of uit de bio winkel (vries ik als ijsblokjes in en hij krijgt 1 ijsblokje met water aangevult in een 260 ml Aventfles)
    Bij zijn boterham krijgt hij melk.

17. chantal1984

Die kleine van mij is niet dik en dat word hij ook niet, let heel goed op dat hij niet teveel krijgt maar af en toe een lekker bekertje yogi vind hij heerlijk... s'avonds na het eten krijgt hij ook wel eens een Danoontje als toetje... maar goed ieder voor zich

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    @chantal: dat bedoelde ik ook niet te zeggen hoor. Zolang je het af en toe geeft is er helemaal niks aan de hand.

19. chantal1984

Ik bedoelde het ook niet lullig hoor... :D

Deel Deze Pagina