Ons dochter is nu al een paar dagen erg verkouden en haar neus zit helemaal dicht. Wat doen jullie om de neus een beetje vrij te krijgen?
da is ook alleen maar zoutoplossing die van otrivin, je hebt ok extra care van otrivin die is nog zachter voor de neus en werkt erg goed!
ik maak het ook schoon met wattenstaafje vaak komt er dan ook veel harde stukjes uit en klinkt het gelijk al meer vrij! en daarna nog de neusspray. Verder luuf smeren voor ze gaat slapen, ook kun je wel in bad van dat mentol badzeep gebruiken, natusan heeft dat ook, werkt ook wel goed. dat mag je vanaf 3 maanden gebruiken! beetje stoom idee is dat! verder is er niet veel te doen ben ik bang!
Werkt dat echt, zo'n ui? Ik gebruik ook een spray en probeer soms met een wattenstaafje, maar ik vrees dat er niet veel meer aan te doen is..
je hebt ook zo'n pompje Hema om de neus leeg te maken. Heb hem vandaag toevallig gekocht, Ook de luuf aangezien ik enorm verkouden ben, verwacht ik het bij hem ook snel.
Ik gebruik voor Jelle de Baby Extra Care van Otrivin, en ik moet zeggen dat die beter werkt dan de gewone zoutoplossing.
virginie ja helpt goed hier youame's neus begint te lopen en dan kan ik het er zo uitzuigen met zo'n pompje