Hoeveel slaap heb jij gemiddeld nodig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel slaap heb jij gemiddeld nodig?

1. Ik heb weinig slaap nodig (5 tot 6 uur is genoeg).

2. Ik heb 8 uur slaap nodig om maar n beetje te functioneren ;)

3. Ik heb meer dan 8 uur slaap nodig.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik slaap normaal een uurtje of 8,nu haal ik de 7 uur nog niet eens.maar je kan me in de middag wel echt opvegen.

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik heb toch echt wel minstens 8 uur nodig. Ik kan weleens een dagje met minder toe, maar echt lekker is dat niet.

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb tot een paar jr geleden, altijd genoeg gehad aan 3 a 4 uur per dag,..
    hoe ik dit mijn leven lang vol heb gehouden,..... is mij nu nog een raadsel.
    de laatste jaren heb ik genoeg aan rond de 5 uurtjes gehad,.....
    nu tijdens de zwangerschap heb ik meer nodig, maar kom nu nog maar op de 6 uurtjes hooguit,... ik ben gewoon heel vroeg wakker elke dag...
    maar ik heb nu wel af en toe dat ik tussendoor een uurtje , soms wel 2 kan liggen,..iets wat ik voorheen nooit kon,....
    ik merk nu wel al, dat ik mezelf moet gaan dwingen meer te gaan slapen , want anders ben ik in de voormiddag al uitgeblust en heb geen zin nog iets te gaan ondernemen,...
    dus hopelijk ga ik ong 7 uur per nacht slapen en dan uurtje in de middag :)

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb ruim 8 uur nodig maar dat lukt me niet meer nu Fynn er is. Zit nu meestal rond de 7 uur en dat breekt me behoorlijk op. Helaas heb ik ook geen partner die me af en toe kan laten uitslapen.

Dus eens in de zoveel tijd gaat Fynn een nachtje naar m'n ouders en kan ik even bijtanken. Maar voor m'n gevoel is dat nog niet echt genoeg :(

Maar Fynn is het dubbel en dwars waard hoor. Hoop alleen dat hij als ie wat ouder is toch wat langer gaat slapen...

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Zeker 8 uur.. maar nu kom ik daar niet aan... (beeb is blaasdanser geworden).

6. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    Ik heb ook minimaal 8 uur slaap nodig. Terwijl mijn vriend het met 6 uur af kan (ook niet de hele week hoor).
    Ik moet gewoon op tijd naar bed dat wil zeggen dat ik er meestal om 22:00uur in lig, mijn wekker gaat de volgende morgen ook weer om 05:30.
    Alleen in het weekend wil ik het nog wel eens wat later maken maar dan kan ik s'morgen ook wat langer blijven liggen. Teminste als mijn biologische wekker niet afgaat :D

Nu met de zwangerschap heb ik veel en veel meer slaap nodig. Ik kan als ik wil dag en nacht slapen, en dan lukt het me s'morgens niet eens om over mijn wallen te kijken :oops: .

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meer dan dat ik nu krijg hahahahaha

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    8 uur, bij minder heb ik echt last.

9. PrisEnKids

PrisEnKids Actief lid

11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Voor ik zwangerwas was een uurtje of 5/6 genoeg, na de eerste en 2de ook nog wel...
    Maar nu met de derde en zwanger van de 4de heb ik echt wel mijn 8 uur nodig, anders ben k net een zwabber!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nu ik zwanger ben heb ik veel meer slaap nodig. Anders trek ik het met 7 uur per nacht.

11. Niet meer actief

Ik red het op 3 uur.

Dat hou ik zo'n 4 dagen vol en dan moet ik wel weer een goede ruk maken...

Maar als ik 5 uur per nacht heb, functioneer ik prima!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nu ik zwanger ben slaap ik echt heel erg veel!
    Wij gaan altijd rond een uur of 11 op bed. Mn mannetje gaat er rond 7 uur uit en ik blijf doorslapen tot een uur of 10 :oops: Dit kan nu omdat ik in de zietewet zit. Ik heb altijd het idee dat als ik zolang slaap het blijkbaar nodig heb.
    Heb er trouwens ook geen probleem mee om vroeg op te staan als het moet, maar moet altijd wel minimaal 7 uurtjes slaap hebben gehad.

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heb er 8 nodig maar krijg er meestal maar 6-7...
    Niet door onze kleine meid, die slaapt netjes door van 20.30 - 07.00.
    Maar omdat ik vaak wakker lig en niet meer in slap kan komen.

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb er zeker 8 nodig,maar krijg er momenteel maar zo'n 6 uur. Op een gegeven moment moet ik dan's middags een paar uur slapen, anders is echt dodelijk vermoeiend. ( en voor mijn man is het ook minder, die moet een chagrijnige vrouw tolereren ;) )

15. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik moet er toch ook wel 8 hebben hoor...Zou willen dat ik met minder door kon!
    Mijn vriend werkt onregelmatig en is soms wel 36 uur wakker! Hij kan dan met een paar uurtjes slaap alweer door :confused:

16. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik slaap gemiddeld nu met de tweeling zo`n 6 uur per nacht en daarvan wordt ik er 2 keer van onderbroken voor voedingen
    maar ik heb er voldoende aan...
    tis maar net wat je went, denk ik?

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb veel slaap nodig.

met de nachtvoedingen ga ik op de automatische piloot, maar toen hij ging doorslapen was ik er ook echt weer aan toe

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb t liefst 15 uur slaap.;)
    Vandaag voel ik me alsof ik t nauwelijks redden zou na 20uur.

Ik heb ingevuld 8 uur, maar dat is alleen 's nachts en overdag doe ik ook n uurtje (minimaal).

19. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik ben een enorme slaapkop, dus daarvoor hebn ik eigenlijk al ruim acht uu nodig. Daarnaast sport ik erg veel en dat maakt dat ik nog veel meer slaap. Door de weeks is dat moeilijk te rijmen met mijn dagelijks leven en slaap ik maar 8.5 uur per nacht. In het weekend slaap ik daarom wel extra bij :) .

20. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    8 uur heb ik zeker nodig :D

Deel Deze Pagina