wat nu

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kissie, Oct 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Mijn schoonmoeder woont in Amsterdam. We zijn er net aangekomen. Ze heeft geen aparte slaapkamers, eigenlijk een 1 kamer app. Esmee kan eigenlijk nergens rustig slapen. Op dit moment ligt ze te huilen in haar bedje, helemaal van haar ritme af. Wij kunnen niets omdat ze anders wakker wordt...Ik zit er aan te denken om morgen weer naar huis te gaan...wat zouden jullie doen?

2. Niet meer actief

ja dit is niet zo handig, had je van te voren even goed over na moeten denken. Kan ze overdag niet gewoon op je schoonouders kamer slapen en dan zodra iedereen gaat slapen dat bedje voorzichtig eruit tilt en dan in de woonkamer ofzo of heeft ze helemaal geen slaapkamer?

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Hoelang zou je daar blijven?

Je zou anders lekker kunnen gaan wandelen met dr en misschien slaapt ze dan even in de kinderwagen.
    Als het maar 1 ruimte is zou ik het ook niet handig vinden en maximaal 1/2 dagen blijven.

sterkte meid!

4. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    helemaal geen slaapkamer! Ik wil morgen nog even aankijken, als ze dan weer niet kan slapen lekker naar huis! Ze ligt nu in de serre.... met als nadeel dat het dan om 7 uur weer licht is..geen gordijnen...

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    hm ja niet handig indd maar neem aan dat je wist hoe ze woonde
    ik persoonlijk was niet lang gebleven maar ik hou dan ook van de ruimte hebben en met zoveel in een 1-kamer app. is niets voor mij haha

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als ik zou merken dat Joris er onrustig van word en slecht slaapt zou ik zeker weer naar huis gaan.

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hmmmm.....tja, dat is lastig! Ik zou ook naar huis gaan. Want dit is natuurlijk geen leuke ontspannende situatie.

Misschien de volgende keer je moeder bij jullie uitnodigen als het voor langere tijd is?

succes

Share This Page