Binnenkort de nacht doorslapen of uit zijn ritme?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanTim, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanTim

    MamavanTim Actief lid

    6 mei 2007
    104
    0
    0
    Hoihoi,

    Onze uk is morgen zeven weken.
    Hij krijgt 's avonds zo rond tien uur zijn laatste voeding en gaat dan de nacht in. Meestal komt hij één keer per nacht voor een voeding.

    De afgelopen drie nachten loopt dat echter anders. Hij meldt zich nog steeds, maar als ik hem aanleg drinkt hij 5 of 10 minuten maar niet meer. Terwijl hij normaal ruim een half uur over een voeding doet.
    Na dat drinken wil hij eigenlijk alleen maar spelen, hij zit ons voortdurend lachjes te schenken en geniet er erg van.

    Daarna leggen we hem weer in bed en slaapt hij gewoon verder tot de ochtend!

    Betekent dat dat ik niets hoef te doen en hij gewoon door gaat slapen binnenkort?
    Of is hij uit zijn ritme en moet ik iets doen?
     
  2. Lientje76

    Lientje76 Actief lid

    10 aug 2006
    189
    0
    0
    Volgens mij verandert het ritme nog wel een paar keertjes in het begin.
    Bij ons is dat in ieder geval wel zo. De laatste twee weken is het slapen na de avondvoeding tot een uurtje of 5/6. Maar gisteren ineens om half 1 ook weer wakker, heb toen maar een klein flesje gemaakt en daarna sliep ze weer tot half zes. Hopelijk gaat ze vannacht weer in het vorige ritme :)
     
  3. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij ons was het om de paar weken weer heel anders... Kan zijn dat hij dadelijk ineens doorslaapt, maar ook dat kan van tijdelijke aard zijn... Gewoon even afwachten hoe het gaat verlopen.
     
  4. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als Bram ´s nachts nog een keer wil drinken, dan drinkt hij meestal ook maar een paar minuutjes, terwijl hij overdag zo 20 minuten drinkt.

    Bram heeft de afgelopen week 3 x doorgeslapen, dus wie weet is het een voorteken... :D
     

Deel Deze Pagina