Gezocht: Ervaringen met baby's naar Ouwehands

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mw1980, 14 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mw1980

Mw1980 Actief lid

15 jan 2017
    341
    191
    43
    Wij hebben het voornemen om volgende week zaterdag met ons meisje van bijna 9 maanden naar Ouwehands (Burgers al zo vaak gezien en ik wil de panda's zien/fotograferen) te gaan (omdat ze nu ook in de buggy kan) en ik vroeg mij af of er meer mensen hier daarheen zijn geweest met een baby (van die leeftijd) en wat de ervaringen hiermee zijn.
    Ik ben hier jaren terug geweest, maar toen had ik dus nog geen kids en dan let je dus niet op faciliteiten. Ik vraag me dan ook af of er gewoon verschoonruimtes zijn bij de toiletten e.d. Ik neem aan van wel, maar toch maar even navragen wat de ervaringen zijn. Zodat we iig niet voor verassingen komen te staan.

Ik heb er wel ontzettende zin in, want dieren fotograferen is een hobby van me. ;)
    En heb pas nieuwe objectieven gekocht, dus kan mooi het 1 en ander uit gaan proberen. :D

2. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    ik neem aan dat ze de faciliteiten wel hebben aangepast op baby's in dierentuinen. Ik let hier eigenlijk tijdens uitstapjes nooit op en het is altijd goed gekomen. Ik heb wel altijd zo'n verschoningsmatje bij me dan kan je je baby altijd nog ergens verschonen al is het binnen ergens desnoods op de grond. En we hebben bij bijv. een wandeling in het bos onze dochter ook weleens in de achterbak van de auto verschoond.
    Veel plezier!

3. Mw1980

Mw1980 Actief lid

15 jan 2017
    341
    191
    43
    Ja, zo'n matje heb ik ook en die gebruik ik eigenlijk sowieso standaard. Inmiddels wel via Google erachter gekomen, dat er gewoon verschoonruimtes zijn. Had ik eigenlijk wel verwacht, maar ja....beter even navragen. Maar dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar jullie eigen ervaringen.

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik kom er zeer regelmatig met de oudste van 4 en de jongste van 10 maanden (abbo ;))
    Ik vind het een fijne dierentuin voor (kleine) kinderen. Verschonen ed lukt allemaal prima. Meestal gaan we niet zo lang en hoef ik ook niet te verschonen.

Verder is het allemaal goed te lopen (niet veel heuvels ofzo)
    Mocht je verder nog wat willen weten.... Hoor ik het wel.:thumup::D

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Als je buggy maar plat kan of in elk geval lekker ligstandje zodat je uk kan slapen is t prima. Echter als je lang wilt blijven zou ik overwegen om je wandelwagen te pakken. Wij hebben de koelstra simba buggy, hardstikke fijn ding maar dr wandelwagen is voor onze kleine aanzienlijk comfortabeler. Na 1.5-2 uur in de buggy (ook met pauzes dat ze er ff uit is) is ze er helemaal klaar mee in dr wandelwagen daarentegen kan ze er geen genoeg van krijgen.

Deel Deze Pagina