Onze dochter is bijna 1 maar man man wat is ze een draak de laatste dagen. Slaapjes is ze mee aan het rommelen, ze gooit alles uit bed en dat een keer of 5 voordat ze überhaupt d'r ogen dicht doet. Gillen als ze haar zin niet krijgt, ze heeft opeens driftbuien gekregen. Daar moeten wij stiekem erg om lachen hoor want ze kan zich heel aanstellerig laten vallen op de grond als ze mij ziet wil ze alleen bij mij rondhangen. Huilen als ik weg ben of ga. Ze is gewoon 1bonk saggerijnigheid Zal dit een sprongetje zijn of gewoon de dreumes fase? Kan het mij niet zo herinneren van de andere twee Nog meer draken die bijna 1 zijn of net 1 zijn?
Is het niet verlatingsangst? En dat ze daardoor ook chagerijnig is en driftbuien heeft? Ik zeg maar wat hoor..
Dat zal ze idd ook hebben. Ik ben altijd thuis bij haar dus verwen haar wel op dat gebied. Als Ik even weg ben huilt ze even bij opa, oma of haar vader en daarna is het goed. Dan speelt ze heerlijk.
Hier ook een kleine driftkikker op het moment. Zelf spelen is ook lastig en met inslapen heeft ze veel moeite. Zal wel weer een fase zijn denk ik dan.
Hier ook een bijna 1-jarige die precies is zoals jullie beschrijven. Ik weet het van de vorige 2 ook niet meer zo goed, hoop maar dat de fase snel voorbij is haha
Fijn zeg dat jullie het ook herkennen. Zal het toch wel erbij horen Dag 5 van onze mini driftige draak fase Op de commode is het ook een strijd, ze word al giftig als ze het ziet.
Hahaha alles wat je omschrijft herken ik. Onze zoon wordt de 31e 1 jaar. Vooral dat gooien en die driftbuien, zo grappig maar ook vervelend haha. Dat gerommel met slaap is echt slopend pfff. Dus ja, sprongetje kan wel gesteld worden. Brabbelt ze ook al andere geluiden dan je gewend was?