niezen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mijn dochterje niest al van haar geboorte af iedere dag wel een paar keer. geloof dat het normaal is bij echt net geboren babys maar ze is al 2 maanden! ze is verder niet echt verkouden lijkt mij. geen loopneus ofzo :(
    is dit normaal? :)

2. Nana79

Nana79 Actief lid

26 nov 2008
    148
    0
    0
    NL
    mijn zoontje is nu 7 weken en hij niest ook elke dag, wel een paar keer. is ook niet verkouden

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason had dit ook heel erg en wij verbaasden ons er ook over. Hij is het ook altijd blijven doen. Denk niet dat het erg is hoor.

4. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Gylano doet dat ook al vanaf zijn geboorte, en is ook niet verkuoden, op de kraamafdeling zeiden ze dat dat komt omdat bij baby's de neus veel gevoeliger is en daardoor eerder gaan niezen.

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja idd dat zeiden ze tegen mij ook. maar dacht dat het misschien onderhand wel over kon gaan. maar ok is normaal dus... :( :D

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    baby's hebben nog geen neushaartjes, daarom niezen ze zoveel.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier ook nog eentje die nog steeds flink veel niest

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae niest vanaf de geboorte al, als de zon ineens in haar gezichtje schijnt of als het erg licht is ineens :)

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Doet Lena ook vanaf dag 1. Nog steeds trouwens, elke dag wel een paar keer. Sinds ze een paar maandjes oud is, moet ze er zelf altijd heel erg om lachen trouwens :D

Deel Deze Pagina