Al nachten achter elkaar overstuur wakker worden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door corina83, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dames..

Ik heb een probleem..
    Jayden wordt al vanaf vrijdag midden in de nacht overstuur wakker, aaien over zn bolletje helpt niet, speen niet, knuffelbeestje niet, flesje met drinken niet.. alleen maar bij papa of mama werkt..
    En ook niet direct, nee pas na een kwartier of iets dan wordt hij rustig en dan snikt hij nog wat na.
    Vaak als we het dan na een half uur 3 kwartier weer proberen is het weer ellende..
    Vannacht begon hij om half 1 met gillen en heeft tot 2 uur gegilt.. op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet doen.
    Ik heb hem toen bij me genomen in het grote bed, papa had toch nachtdienst dus alle ruimte..
    Toen werd hij ook nog niet rustig, op zn zijtje tegen me aan gelegd en continue over zn rugje gewreven toen begon meneertje te bedaren.. Ik wilde hem toen na een uurtje eigenlijk weer terug leggen maar we zijn samen in slaap gevallen *heerlijk hoor hihi*
    Ik weet dat zijn kiezen doorkomen maar kan het ook nog iets anders zijn?
    Herkent iemand het? Hij trekt ook continue aan zn oor en geluiden vind hij niet leuk, maar overdag is er niets aan de hand dus een oorontsteking is het niet lijkt me.

help? :( Vind het zo zielig :( Als hij vannacht nog zo is maak ik een afspraak bij de huisarts voor morgen.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Bij een oorontsteking hebben ze meestal het meest last tijdens liggen. mDus dat is dan vaak alleen 's avonds / s nachts. Aan mijn zoontje merkte je overdags niks als hij last van zijn oren had. Pas 's avonds met slapen. Dus het kan wel.
    Het kan ook gewoon van de kiezen komen. Doorkomen van kiezen kan ook weer oorpijn geven.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    ja klopt, hij vindt het inderdaad niks om te gaan liggen, maar als hij overdag gaat slapen hoor je hem weer niet.. echt alleen savonds en snachts dus ik weet het af en toe ook niet meer :(
    Als het zo blijft ga ik morgen naar de HA met hem want dit is zo zielig.. zat vannacht gewoon mee te huilen.. konden ze maar praten

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Ik zou ook gewoon even naar de ha gaan om oorontsteking uit te sluiten.
    Het huilen / krijsen is ook zielig, gaat door merg en been. Hopelijk weten jullie snel wat het is.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ik hoop het ook want dit is niks :(

Dank je wel iig!

6. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Onze zoon (10 maanden) doet het zelfde..
    Hj krijgt op dit moment 4 boven tanden..
    Allemaal tegijk komen ze door, heel zielig als ik hem zo zie huilen..
    Hij is om de 2 uur wakker in de nacht en met rustig op zijn rug aaien valt hij weer is slaap maar is best wel heel erg vermoeiend...

Ik heb helaas niet echt tips, sorry...

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Jayden heeft momenteel 10 tanden, idd 4 die tegelijk door kwamen maar nu 4 kiezen.

Aaien over zn rug hier helpt niet, hij blijft overstuur, wil niks, niet drinken, niet kroelen, zn speen niet, niet liggen alleen

8. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Kiezen doen volgens mij echt super veel pijn..
    Je kan misschien van die drupeltjes er op doen voor door komende tandjes en een zet pil...
    Wij zijn hier ook nog echt zoekende van wat nou DE oplossing is..

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ja ik smeer er dentinox op en zetpil geef ik idd voor de nacht maar hij blijft overstuur :(

Ik heb de HA gebelt en we kunnen morgenochtend om 9:20 terecht, ze denkt een flinke oorontsteking gezien na het vertellen van de klachten.

10. Mijn zoontje heeft het ook gehad, hij was toen 11 maanden. Werd helemaal overstuur wakker, geen idee wat er was. Bleek dat hij erg last had van zijn oortjes, ook hij kreeg 4 kiezen tegelijkertijd. Ik denk echt dat hij last heeft van zijn oortjes, succes morgen!

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ik denk ook inderdaad dat het van zijn kiezen is maar ik wil het toch even zeker weten ook gezien zijn oren die vuurrood zijn aan de binnenkant.. dus denk ook een oorontsteking.

Nu heeft hij heel de nacht door geslapen tot kwart voor 8.. hij was gewoon echt helemaal op gisteren :(

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Vanaf 9 maanden werd onze oudste ook af en toe gillend, krijsend en gierend wakker, niet stil te krijgen.Wij vroegen ons ook af wat de reden was, tot we er achter kwamen dat baby's vanaf een maand of 9 begin te dromen. Ze had dus "nergens" last van, ze werd dus wakker van dr dromen/nachtmerries.

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nu precies hetzelfde probleem. Hij is nu 9 maanden en wordt 's nachts steeds helemaal overstuur wakker. Het enige waarmee je hem weer rustig krijgt is heel dicht tegen je aan laten zitten/liggen. Hij valt alleen dan weer in slaap, maar na een uurtje slapen begin het dan weer. Er was lichamelijk niks te vinden, dus ze denken ook dat het nachtmerries zijn.

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Jayden heeft een dubbele middenoorontsteking:(
    Dus sja dat doet pijn en kiezen erbij helemaal :(

15. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ach wat zielig..beterschap voor je kindje!!

Deel Deze Pagina