Ja, dat zou ik in jou situatie ook doen. Heb ik eigenlijk ook altijd wel gedaan, maar hier was het gewoon al vrij snel 1 slaapje. Als ze nu een keertje 2 x zou willen slapen zou ik dat prima vinden, als ze die 2e keer dan nog wel gaat slapen.
hebben ook best een druk weekend achter de rug dus niet zo gek dat ie moe was gister, vandaag 1 slaapje en dat gaat weer prima.
Hier ging ze rond 15/16 maanden over naar 1 slaapje. 's Morgens sliep hier altijd nog prima, 's middags werd lastiger. Na een week ofzo hield ze het 's morgens wat langer vol en inmiddels gaat ze alweer een poosje rond 12.30u naar bed en slaapt dan gemiddeld 3 uur. Met 2 slaapjes sliep ze meestal 3,5-4u. 's Morgens vaak van 10.00-11.45 en 14.30-16.30u. Overigens wilde ze nu om 11.20u al naar bed, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Gistermorgen waren we pas om 10u wakker en was ze met papa weggeweest, toen lag ze er om 14.15u in tot 16.40u. Hier bekijk ik het gewoon per dag, maar meestal dus om 12.30u.
Mijn zoontje is nu net een jaar. Hij wordt steeds rond 6 uur al wakker en slaapt dan van 9.00 tot 10.30 en van 13.30 tot 15.00. Gisteren sloeg hij het ochtendslaapje over (doordat we naar het zwembad gingen) HIj sliep toen een half uurtje in de auto en 's middags anderhalf uur. Vanochtend werd hij 'pas' om 7 uur wakker Misschien slaapt hij toch teveel overdag... Vandaag heeft hij van 10.00 tot 12.00 geslapen en ik leg hem er straks nog even in (3 kwartier) Hoop dat hij zich morgenochtend ook weer om 7 uur meldt (of later haha)