8 maanden sprong club

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje78, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Meer dames die nu in deze fase zitten? Of eigenlijk kinders? Kinders die van lieve, tevreden en vrolijke kindjes in enorme draken zijn veranderd? Die huilen alsof hun leven er vanaf hangt als ze naar bed moeten? Die hun mondjes resoluut dichthouden als er een heerlijk prakje aan komt? Die zitten de brommen in hun stoel? Die de hond trappen als die even komt snuffelen als er eten is geknoeid?
    Pfffffffff......... wáár is mijn lieve manneke!?

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Moest wel ff glimlachen toen ik je stukje las, het is namelijk heeeeel herkenbaar!!!!

Gelukkig gaat het echt over! Wij kennen ons manneke niet weer, hij is zo tevreden, gaat op onderzoek uit, wil alles zien, alles aanraken, alles aanpakken en lacht de hele dag door!

En dat was hier rond de 8 maanden ook heel anders!
    Dus nog ff doorzetten, het komt goed!!!!

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hahaha ja zo herkenbaar! T gaat inderdaad over maar de volgende sprong (hier nu middenin) is ook niet zo fijn! Wat een gemopper de hele dag :(. Succes!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    poehee... het was vanavond weer wat voordat Lars zijn fles eens goed dronk. Zag mezelf al zitten vannacht. Máár uiteindelijk de fles bijna helemaal op.

Het is inderdaad echt een draakje nu. En normaal kan hij lief spelen in de box... maar nu? Wel draait hij sinds een paar dagen vlot om zn as. Dus dat is al een hele vooruitgang! Kruipen doet hij ook sinds een paar dagen... een hele centimeter! :D

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Wens je succes ;)
    We zijn er net overheen.

6. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik hou mijn hart nu alweer vast voor de sprong van 8 maanden, als ik dit lees:$
    Er komen nu tandjes door en dan waarschijnlijk direct over naar de sprong....:)

Deel Deze Pagina