Waar is mijn lieve dochter naartoe

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal29, Aug 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Mijn oh zo lieve dochter is getransformeerd in een draakje dat het nodig vindt om alles te huilen (lees: keel opzetten). Vooral als we haar iets verbieden dan barst het "feest" los. Aan de andere kant heb ik ook wel met haar te doen. Ze is 1 brok frustratie door alles wat ze wilt doen maar nog niet kan. Ben benieuwd hoe lang dit nog duurt.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

oei oei klinkt als een sprong...even doorbijten hoor!

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Daar was ik ook al heeeeel bang voor maar wat vermoeiend zeg voor haarzelf maar ook voor ons

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Die is vast aan het spelen met mijn engelendochter.
    Hier ook eentje van twee jaar oud bijna die ineens mept bij alles wat niet naar haar zin gaat, gooien en smijten met alles en gillen.
    Heel fijn!

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mijn zoontje heeft het nu alleen als hij de roze computermuis te pakken heeft en je die afpakt. Hij is helemaal dol op die roze muis!

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Haha dat valt dan nog mee. Hier is alles maar dan ook echt alles een reden om te mieren. En ze wilt alles zelf gaan doen dat lukt dus niet dus je raadt het al dat is weer een reden om te brullen.

7. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    hier ook zon dochter
    alles wat je afpakt en nee zegt is gelijk huilen geblazen

8. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Bekend verhaal!

Mijn dochter doet precies hetzelfde!

Als je iets doet wat haar niet zint, begint ze óf te huilen/schreeuwen óf ze geeft je een flinke mep in je gezicht...:$

Ik heb vernomen dat het een fase is die overgaat... Maar wanneer??;)

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Hier ook. Ze doet de hele dag dingen die niet mogen/gevaarlijk zijn en die ik haar dus verbied. Zet ze me toch telkens een keel op! En enorme krokodillentranen brult ze dan!
    Nouja, gaat over :)

10. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

Jun 18, 2008
    1,112
    0
    36
    Zuid Holland
    Goh hebben onze kleintjes wat afgesproken met elkaar ofzo.
    Ook zo herkenbaar...
    Brullen als we nee zeggen en krijsen als ze iets wil doen, maar het lukt haar niet. Niet eten, tenzij ze het zelf mag doen.
    Soms loopt ze om de minuut wel te piepen of te huilen. PPPFFFF hoelang duurt dit sprongetje.

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hier ook met periodes,...verschrikkelijk!

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

mjn dochtertje is ook al flink bezig,.. schreeuwen! krijsen ! heel zielig huilen met een pruillipje (zonder tranen) en krijgt ze haar zin dan nog niet, dan breekt alles los.. hahaha ik moet er wel m lachen.. ze krijgt haar zin toch niet (meeste wat ze doet is gevaarlijk dus)

13. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    leuk he die sprongetjes... pff mijn zoon kon er ook wat mee vooral met de sprongen tussen 1 en 2 jaar... Nu is de peuterpuberteit aan bod en dat gaat ook op en neer haha. de ene week is alles Neeeeee en de andere week is hij weer super lief en werkt met alles mee ;) sterkte meiden!!!

14. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Je omschrijft het precies zoals het gaat, en dat de hele dag door. Nu heeft het arme kind ook nog een ontstoken vinger waar ze veel last van heeft dus is het helemaal feest natuurlijk.

15. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Heb ook geen idee waar onze lieve dochter was gebelven, maar blijkbaar aan het theeleuten met jullie dreumesjes dus.

léonie kan ook herlijk huilen, bij iedere luier is het raak. Ze wil alleen lopen en aan je hangen en antuurlijk vooral dingen doen die niet mogen....poes klieren bijvoorbeeld (hebben een oude chaggie kat, dus geen aanrader) aan de stereo komen etc etc.

Hoe lang duurt een dergelijke sprong? Weet iemand dat ook?
    Of is dat ook dagen tot weken, afhankelijk van kindje...?

16. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

haha heel herkenbaar op het moment...

Ik hoop maar dat het snel overgaat ;)

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hihihi hier ook zo een mannetje.

maar ja niks mee te maken want nee is nee klaar. na paar minuutjes kruipt hij weg om iets anders te gaan doen

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik vind het 'sprongetjesverhaal' geen goede 'verklaring' trouwens. Voor zover je al in sprongetjes gelooft zeg maar, komen die toch echt rond bepaalde leeftijden.

19. music4life

music4life Niet meer actief

hier is ze net van het sprongentje af, want er komen der nog veel meer hoor,,, deze was lastig maargoed,tvalt ook niet mee voor die kleintjes

20. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hier duurden ze altijd een aantal weken. vooral de 15e maand en 18e maand sprong vond ik heftig!

Share This Page