Youri krijgt nu 4 flessen, en in de laatste fles doen wij een schep nutrix, alle flessen gaan goed behalve de laatste als hij klaar is met drinken begint hij 10 min.daarna te huilen, zal hij pijn in zijn buikje hebben ?
Minck had dat ook toen ik met nutrix begon, als ik het er niet door deed had hij geen last. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat hij niet langer sliep oid als ik er nutrix door deed.
Wij hebben het ook, maar denk dat het komt omdat de fles al binnen 10 min leeg is..... Marije zet het dan ook op huilen als ik dan maar iets extra's geef en ze dus langer bezig is en der zuigbehoefte stilt is ze wel stil.... Denk dat 10 min, gewoon te snel is
hmm. misschien dat ik dat ook nog gaan proberen.... Gisteren andere samenstelling geprobeert, weer binnen 10 min op. Dan wilt ze echt meer, heb ik maar gegeven, anders gaat ze echt niet slapen. En Esther... Hoelang heeft ie nu geslapen op eeb gewone fles?
Sam wilde ook geen nutrix, en later ook geen pap. Ze eet nu pas een paar maandjes s'morgens een bordje pap. Sommige kindjes vinden dat dus niet lekker. Het is iedere keer uitproberen. Maar fijn dat het nu een stuk beter gaat!
Écht wel, ze deed er nu met gewone fles/speen 15-20 min. en niet huilen. Ze was nu gewoon tevreden. blij