ooglid naar binnen gedraaid?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelle28, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    gister begon Wessel zijn oogje te tranen en vanmorgen zat er viezigheid rond zijn oogje. vandaag had hij daar ook wat last van en zo juist zat ik naar zijn oogje te kijken en zag ik dat zijn onder ooglid helemaal naar binnen kantelde als hij om laag kijkt waardoor de haartjes in zijn oog komen wat dan natuurlijk gaat irriteren. weetiemand hoe dit kan en of het vanzelf over gaat? ga morgen naar het cb en vraag het daar ook wel maar misschien dat iemand hier weet wat het is en wat ik er mee moet.

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Volgens mij is dit normaal. Dat hoort bij de anatomie van een baby. Het moet allemaal nog een beetje ontplooien (letterlijk en figuurlijk). Het is allemaal nog niet in verhouding en groeit vanzelf goed. Als hij er veel last van heeft kan je inderdad wel om advies vragen. Helaas weet ik niet war je er tegen kan doen. Mijn dochtertje heeft het ook dus ik lees mee.

3. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    niemand die het kent of herkend?

bij het cb vanmorgen kon ze er eigenlijk ook niet veel mee. toen was het ook niet meer. maar zit hem net de fles te geven en zie dat het nu wel weer gebeurde. zou het komen door vermoeidheid? dat zijn oogje dan misschien wat dikker word? maar bij zijn andere oogje heeft hij er geen last van

Deel Deze Pagina