Hallo! Wie weet er een fotograaf die mooie portretfoto's maakt van kinderen in de regio Utrecht? Mijn zoontje is nu een half jaar en ik wil hem graag laten fotograferen. Ik wil het liefst strakke foto's met een effen achtergrond. Verder is het leuk als je de foto's zelf ook op dvd krijgt. Bedankt!
Ik weet dat Fototeam KenM (Kees en Marianne) hele mooie foto's maken! Ben er zelf erg tevreden over! Vriendelijk echtpaar, vrolijk en kijkt echt naar je wensen. Home - Fototeam K en M
Lisa Terry, zij heeft een studio om de hoek bij het Diak. Wij hebben familiefoto's laten maken, ze zijn echt heel mooi geworden.
Goede ideeën al! Ik ga ze morgen eens uitgebreid bekijken! Bedankt! (Meer nanwn zijn natuurlijk altijd welkom! )
Ik heb een goede ervaring met Pauline Seij van Klikklak.nu - Professionele fotografie in de regio Utrecht. Zij zit in De Meern.
Ja, deze. Hier hebben ik en mn zusje al een aantal keer foto's laten maken. Je kan daar in de dtudio terecht maar ze kan ook thuis komen.
Ankie Meutgeert Fotografie professioneel fotograaf bruidsfotografie huwelijksfotografie portretfotografie portretten bedrijfsfotografie
Wat ik nog wilde zeggen, is dat Ankie zelf kinderen heeft en ook al kleinkinderen, dus ze kan fantastisch omgaan met die kleintjes om ze goed op de foto te krijgen.