Ik heb bij m'n ouders ook op zolder geslapen een paar jaar, vond het heerlijk! En die CV, vond het geluid wel rustgevend haha..
4 slaapkamers. de 2 grootste heb ik in gebruik. Mijn zoon 1 en ik 1. dan hebben we nog een zolderkamer die gebruik ik als logeerkamer, daar staat een bed e.d. en dan nog een kleine slaapkamer waar heel veel troep staat die gebruik ik meer als opruimhok voor de troep haha
ons huis is denk ik ongeveer 220 m2. en ongeveer 850 kuub. 6 slaapkamers waarvan 4 grote en 2 wat kleinere. wel hebben we 1 slaapkamertje in gebruik als zolder want die hebben we dan weer niet. dus 5 slaapkamers over om te slapen. maar evt zou de zooi van het zolderkamertje ook naar de garage kunnen want we hebben een dubbele garage met nog ene stuk eraan. dus als het moet kunnen hier 6 slaapkamers zijn
we gaan in april verhuizen en dan 3 volwaardige slaapkamers en een zolder die gedeeltelijk tot slaapkamer gemaakt zou kunnen worden.
Wij hebben een redelijk ruime tussenwoning, beneden zo'n 50 m2 (inclusief gang en keuken), wat ik best groot vind. Boven hebben we een ruime badkamer, 2 slaapkamers van 10 m2, een soort kast van 3 m2 en een kamertjes van 5 m2. Verder nog een zolder, met een ruime kamer met dakkapel. Onze dochter slaapt op de eerste verdieping en de baby komt daar straks ook te slapen. Dan gaan wij heerlijk rustig op de zolder slapen. Ik vind het ideaal, dan hebben de kinderen 'hun' verdieping en wij de onze. Dit zou ik in jullie situatie ook doen...
Appartement van 80m3, 3 slaapkamers en derde kindje op komst en gaat best lukken haha. Niet teveel zooi in je huis en kamers delen.
wij hebben een hoekwoning met 3 royale slaapkamers boven en een vaste trap naar de zolder van bijna 30m2, deze is ook voorzien van alles dus kunnen we nog 2 slaapkamers van maken met een kleine badruimte ofzo erbij (is de planning voor ooit te doen ) woonkamer is wel vrij klein in mijn ogen (incl keuken +- 40m2) maar is mogenlijkheid tot een aanbouw zodat we er 15 tot 20 m2 bijkrijgen.
Wij hebben een hoekwoning met op de eerste verdieping 3 ruime slaapkamers en op de zolder ook nog een ruime slaapkamer. 4 slaapkamers in totaal dus.
Wij hebben op de 1e verdieping 3 slaapkamers (1 ruime voor ons, 1 heel kleine voor Sil en nog 1 ruime als speelkamer) en op zolder 1 vrij grote slaapkamer (nu in gebruik als bioscoop). Zolder is wel met schuine wanden, natuurlijk, maar met 2 dakkapellen erg prettig ruim. Oppervlakte van onze woonkamer weet ik niet, maar ik vind 'm ruim zat. Overigens in vergelijking met veel andere huizen is het een vrij kleine/smalle woonkamer, volgens mij.
Flatje zonder lift tweede etage 2 slaapkamers, klein keukentje, nog kleiner badkamertje, wel een 'grote' woonkamer omdat de derde slaapkamer daar vroegah ooit bijgetrokken is. We zitten hier nu nog even prima, deel van de woonkamer is door een vakjeskast afgeschermd zodat er een bureau en de was achter kan, valt het niet zo op dat dat wat rommelig is. We hebben nog wel een redelijk berging beneden voor de fietsen en de wandelwagen. En we bewaren dus geen overbodige troep omdat het simpelweg niet kan, heerlijk. Hopen dat we over jaartje of 1 a 2 naar een koophuisje kunnen hoor, want nu er een babytje komt merk je wel dat je geen slaapkamer meer over hebt en dat is toch wel handig.
Hier 5 slaapkamers. Als het zou moeten zouden we de zolder nog kunnen gebruiken. 1 Hele grote met inloopkast. 3 grote en een kleinere.
Wij hebben 4 redelijk grote slaapkamers. 1 van ons en 1 van onze zoontjes, zij slapen samen op 1 kamer. We hebben geen zolder
3 slaapkamers op de eerste etage en 1 op zolder. Eentje is onze slaapkamer. Eén is nog ingericht als babykamer, die eigenlijk voor onze dochter bedoeld was. Hopelijk kunnen we die gauw écht in gebruik nemen en één is de waskamer. De zolder is de logeerkamer. Daar staat een 2-persoonsbed voor de logees. Maar eigenlijk hopen we nu nog 2 kinderen te krijgen, naast onze *dochter, dus hopelijk word de waskamer dan nog een slaapkamer. Moeten we tegen die tijd maar zien waar we dan de was ophangen.
Zo, wordt het weer even lekker in perspectief gezet Blijkt ts gewoon een van de grootste huizen te hebben! Ons huis is ook 140m2 en wij vinden het juist lekker groot. We zijn net verhuisd om meer ruimte te hebben. We hebben 3 slaapkamers en 1 hele grote zolder met mega dakkapel. Daar gaan we slapen als de jongste uit het ledikant gaat en daardoor in een grotere kamer moet, de onze dus. Beneden hebben we ongeveer 50m2, inclusief open keuken. Er past makkelijk een hele grote hoekbank in, een 8-persoons eettafel, een piano (die is er nog niet, maar komt wel), een behoorlijke boekenkast, en dan nog kunnen de jongens zich helemaal uitleven met loopauto's ed. Ik ben nog elke dag blij met ons grote huis!
Wij hebben 5 slaapkamers waarvan er 2 worden gebruikt. Op de andere kamertjes staat wel wat "zooi" maar kan allemaal naar de berging.
Moest een klein beetje lachen toen ik dit las,( niet lullig bedoeld hoor dat zeker niet) Maar mijn huis is in totaal 55m2 met twee kindjes hihih. Dus ik vind jou huis een paleis je. In vergelijking met mijn woning. Maar als jij je niet prettig voelt in je huis en je een ander soort woning beter bij je gezin vind passen en je het ook kunt doen. Dan moet je dat gewoon toch? Als het kan.
zo heb ik tien jaar gewoond huisje 47m.( zonder lift wel een grote thuin die was 70 m. Wat heb je aan een grote tuin als je binnen ruimte te kort komt niks dus) Pas toen mijn jongste geboren werd werd het echt te krap.( 15 maanden bij mij op de kamer geslapen de jongste) Twee slaapkamers een woonkamer mini keuken minimini douche ben nu net verhuist en het is een paleisje in vergelijking met wat ik had. haha. Woon nu drie hoog wel met liftje.