Ik zat je topic met grote ogen te lezen... Jullie huis te klein aan het worden?.... Whahaha nou ik denk toch echt dat jou huis wat betreft oppervlak ruim boven gemiddeld zit. Hier wonen wij ook met zijn 5e en hebben een totaal oppervlak van 100m2 ...2 slaapkamers en een zolder ... Onze jongens slapen nu samen... vinden ze geweldig dus daar hebben wij geen moeite mee. Worden ze ouder dan gaan hun op zolder slapen, maken we een afscheiding en komen ze op een vliering te slapen (onze zolder is erg hoog) en hebben ze daaromder alle ruimte. Ik vind jullie huis dus heel erg ruim,.. en ik zou echt niet gaan verhuizen als ik zo'n oppervlak had. Je kunt zelf toch ook op zolder gaan slapen?.... gedeeltelijk evt een muur eruit halen?... Mijn ouders woonde vroeger met hun hele gezin 8 personen op een totaal oppervlak van 75 m2.... Er is niets mis met dat kindjes samen op een kamer komen te liggen vind ik... mijn neven (nu 20 en nog thuis wonend) doen dat nog steeds... Ik vind het echt overbodige luxe om allemaal een eigen kamer te hebben.... Maargoed dat is ieder zo zijn mening natuurlijk.
Ik heb niet alles gelezen, maar denk dat mijn woonkamer de kleinste is hier, 12 m2 is ie! En de derde is op komst. Oke moet er natuurlijk wel bij vermelde dat wij een opkamer hebben, een zijkamer een redelijke keuken, bijkeuken, tussenzolder en kelder, dus niet dat in de`12m2 alles staat alleen het zitgedeelte en box. boven hebben we 3 slk, wel met schuine kap, maar 21m2 is de onze, hele grote overloop en 2 slk, alles bij elkaar is het hier zo'n 140 m2
3 slaapkamers waaronder 2 grote en 1 kleine op zolder zouden nog 2 slaapkamer of een grotere slaapkamer kunnen worden gemaakt totaal dus 4 a 5 slaapkamers ken zelf een gezin die woont in een flat 4 kids 2 slaapkamers
Mama1984, ts stelt toch niet dat er iets mis mee is.... in haar beleving is het te klein en ze wil groter.....in mijn ogen is het ook groot genoeg...zou best groter willen maar heb er geeen hogere hypotheek voorover......
Mijn huis weet je hoe die er uitziet hebben 4 slaapkamers en een zolder. Zijn hier ook met 4 en om de week met 5. Weet niet of het grote kamers zijn maar wellicht kun je er bij 1 een dus wandje tussen zetten?
Wij hebben ook niet zo'n groot huis. Woonkamer is maar 22m², gesloten keuken, inpandige berging ( helaas ) wel overal inbouwkasten ( woonkamer, gang, alle slaapkamers ). We hebben 4 slaapkamers en een grote zolder.
Wij zijn begonnen in een duplexwoning met een woonkamertje van 14 vierkante meter. De slaapkamer was nog kleiner, maar we hadden wat we nodig hadden zoals een douche en keuken. Toen we verhuisde kregen we een eengezinswoning met 4 kamers, wauw wat een paleis was dat zeg, vergeleken met onze woning! Dus we hebben nu 3 slaapkamers en een woonkamer.
Inpandige berging lijkt mij ideaal! Wij moeten eerst 4 stappen doen door de regen en het is daar altijd zo koud . Even offtopic Mag ik vragen wat een nadeel is van een inpandige berging?
3 slaapkamers op de 1e verdieping en een slaapkamer op zolder! Dus 4 slaapkamers in totaal. Ruimte over aangezien wij maar 1 zoontje hebben dus we hebben een eigen kastenkamer voor al onze kleding en de zolder is een rommelzolder!
De ruimte, als we die muur zouden mogen doorbreken hadden we 12m² meer ruimte. En het is lastig als je er fietsen wilt stallen want dan staat het gelijk zo vol en kom je nergens meer bij.
1e verdieping 4 2e verdieping 2 logeerkamers Heb mijn familie en vrienden ver weg wonen. zo nu en dan blijven ze slapen. mijn man heeft nog een jong zusje van 12 die blijft ook wel eens slapen
Ja daar heb je gelijk in, mijn moeder heeft ook inpandig die zweert erbij maar heeft buiten nog een apart huisje staan zeg maar voor de fietsen. Maar snap wel wat je bedoelt. Volgens mij mag je trouwens tegenwoordig woning verbeterende dingen aanbrengen in huurhuizen. Wij zouden hier de muur tussen woonkamer en keuken mogen uitbreken en zouden we bij vertrek niet hoeven terug te plaatsen.
Wij 3 op de eerste verdieping en een grote zolder die nu 1 kamer is. Als het moet kan hij opgesplitst worden
Hahaha ja dat mogen wij ook, maar heb het geld er niet voor ( over ). We betalen hier 750 euro huur en wanneer het kan gaan wij kopen.
wij hebben een woonkamer van 30 a 32 vierkante meter aparte keuken bijhok nog gang is 1,5 bij 4 meter ofzoiets slaapkamer 1 is 11 vierkante meter slaapkamer 2 is 9 vierkante meter slaapkamer 3 is 8 vierkante meter zolder slaapkamer zo 7 vierkante meter boven douche vaste trap na zolder waar een 4de slaapkamer zich bevind oude bewoners hebben er een wand tussen gezet met deur zodat je geen last heb van de cv en nog flinke bergruimte hebben de slaapkamer op zolder zou zo 7 vierkante meter zijn tuin weet ik niet heb ruime voortuin en ruime achtertuin rijtjes woning buren hebben hoekwoning
Als ik het hele huis neem (is nog van schoonouders en daarna voor ons als wij het willen) kunnen het er iets meer dan 10 grote slaapkamers worden (allemaal tussen 16 en 20 m2) gedeelte waar wij nu in wonen zijn het er 3 slaapkamers (3e word nu verbouwd) Maar TS vind wat jij opnoemt niet zo klein hoor
woonkamer is maar zo'n 14 a 15 vierkante meter. Klein he hahaha. Wij hebben ook maar 1 slaapkamer en dat is de kamer van onze dochter. Wij slapen/computeren in een stuk wat bij de woonkamer hoort. Het enige wat het scheidt is een grote deurpost met een paneelgordijn. Niet ideaal, maar het is niet anders. Ook wij willen kopen op den duur. Huren is geen optie, mijn man verdient teveel voor een acceptabel leuk huurhuisje... En eengezinswoningen die hier in de buurt vrijkomen zijn vrij zeldzaam.