hoeveel slaapkamers hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wij wonen in een stad, vlakbij het centrum. Wij hebben 3 slaapkamers, waarvan kleintje nu echt een minikamertje heeft en de andere is een logeerkamer waar ook noodgedwongen onze kledingkast, strijkplank en wat andere zaken staan. Onze kamer, de "grootste" is 12m2 geloof ik, er past niet eens een kast in door de indeling. Echt heel vervelend. Wij willen graag meerdere kindjes en sowieso meer ruimte wat betreft de overige ruimtes (niet zo'n ieniemienie badkamertje, keuken etc) en willen dan ook verhuizen. Is een simpel huurwoninkje nu, we moesten snel een woning hebben en er viel niet zo veel te kiezen.

Ik wil dolgraag verhuizen naar een dorp met lekker veel groen voor beeb!

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij hebben 3 slaapkamers en een grote zolder. Het zouden er dus 4 kunnen worden als we dat zouden willen. Ruimte genoeg, nu nog vullen.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier een hoekwoning met 3 slaapkamers en een grote zolder waar we ook nog een slaapkamer kunnen maken.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat jullie toch nog eens de slaapkamers mogen vullen, wel iets moois in het vooruitzicht zie ik:)

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Vraag mij af waarom je jullie ruimte klein noemt?

Wij hebben 4 slaapkamers.
    In ons nieuwe huis 5 of 6, afhankelijk van wat wij met de zolder zullen gaan doen.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whhahah ik hoop het ook Snoopy. We hebben nu nog 2 cryo's en daarna houdt het op. We zijn na al die jaren een soort van uitgeblust na het behandelen :)

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Pfff nou dat snap ik na al die jaren...:( Ik hoop het echt voor jullie!

8. Milujem

Milujem Niet meer actief

1 grote slaapkamer in de breedte van het huis en 2 andere slaapkamers. Van de grote zouden we nog twee normale kunnen maken. Daarbij nog een zolder.

9. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Wij wonen in een 2 onder 1 kap woning met 5 slaapkamers, die allemaal gevuld zijn.
    We hebben gelukkig verder ruimte genoeg.

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik had in mn vorige huis een woonkamer van 55m2 maar dat vond ik toch echt wel heel royaal hoor :)

Helemaal vergeleken met nu, m'n hele flat is ongeveer die afmeting :D Huiskamer/keuken en 2 kleine slaapkamertjes, das wel ff wennen

11. 3 slaapkamers en een grote zolder waar we een slaapkamer van gaan maken.

12. Cil

Cil Actief lid

26 jul 2008
    262
    0
    16
    's-Gravenhage
    4 slaapkamers, geen zolder.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#113 Cygnet2, 19 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2012
    4 slaapkamers op dit moment waarvan één de zolder. Deze gaan we verbouwen en dan hebben we 5 slaapkamers.

huis is totaal 160 m2 ongeveer en nu zijn 3 slaapkamers groot (twee van 5 bij 5 en één over de hele diepte van het huis) en 1 klein van 3 bij 2,5)

We maken van de zolderkamer (twee grote dakkapellen) straks twee kamers. Dat zullen nog altijd behoorlijke kamers zijn. Wij verkassen naar beneden. De grote kinderen gaan naar boven (met een slot op het washok ;)) en de baby die we nog hopen te krijgen gaat in de kleine kamer. De andere grote slaapkamer wordt studeer / logeer / bieb / speelkamer.
    Ruimte zat hier... straks met (hopelijk) 3 tieners zal ik wel anders piepen maar we zullen het dan wel gewend zijn.

14. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    3 ruime slaapkamers en een grote zolder. Ik woon nu sinds een paar weekjes op 123m2 hiervoor op 50m2 met 2 kids (2 slpkmrs) ik voel me echt in een paleis nu.

Ik snap werkelijk niet wat er klein is aan 140m2 ?? misschien heet TS. familie/vrienden met heel grote huizen dat ze meer gewend is? De meeste gezinnen met meerdere kinderen die ik ken zitten gemiddeld in huizen van 55 to 80m2 hoor

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wij hebben vier slaapkamers: 2 op tweede verdieping en 2 op zolder. ze zijn eigenlijk allemaal groot en onze slaapkamer is mega (4 bij 9). wel vind ik het jammer dat niet alle slaapkamers op 1 verdieping liggen.

16. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

We hebben 4 slaapkamers: 2 grote en 2 kleinere kamers. Wel weer een kleine badkamer, maar goed met douche wastafel en toilet kunnen we het goed doen. Op zolder zou ook nog wel 2 kamers gemaakt kunnen worden incl kleine overloop..

Oja daar (zolder) is nu mijn knutselhoek, en hebben schotten geplaatst voor "rommel"en verder zijn we daar aan het verven, komt logeerbed te staan.

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    5 slaapkamers en een woonkamer van 55m2?? En dan het te klein vinden? hihi sorry...

Wij wonen met z'n 4en op 30m2(woonkamer) en 2 slaapkamers en het gaat prima....dus dat van jullie is voor ons zeer ruim!

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Voor mijn begrippen is dat enorm!! Wij wonen met zn vieren op 80m2 en 2 slaapkamers. Voordeel, het is altijd opgeruimd en er is nooit troep :) Appartment staat te koop maar helaas weinig animo. Dus van een huis van 160m2 durf ik alleen maar te dromen...

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Nou TS, ik vind niet dat je een klein huis hebt.
    Wij hebben 2 slaapkamers. In de hoofdslaapkamer staat een 2 persoonsbed en een 2 deurs kast en dat is het wat erin past.
    In de kinderslaapkamer staat een grote pax kast (niet de diepste variant). En de 2 kinderledikantjes (peuterbedjes passen niet). Onze huiskamer is het grootst van het hele huis. Dit is een voormalige kamer ensuite. Alleen de schuifdeuren zijn er helaas uit. Maar de kasten met glas in looddeuren staan er nog. We gaan ons huis verkopen want het is echt te krap. We hebben nu een nieuwbouwwoning gekocht van 165m2. Maar het is wachten of er wel genoeg van het project verkocht worden, anders gaat dat niet door.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind dat ook groot hoor!
    Hier 3 slaapkamers, 2 kleine kinderkamers en een redelijke slaapkamer voor ons.
    Zolder met vlisotrap en deels beloopbaar. Eventueel zou daar met veel aanpassingen een 4e slaapkamer gemaakt kunnen worden.
    Woonkamer is 30m2, keuken is nog dicht, in de toekomst open, die is 6 m2.
    Hier nog wel een aanbouw aan de keuken van 12m2 wat wij als eetkamer gebruiken.

Deel Deze Pagina