hoeveel slaapkamers hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Wij hebben drie slaapkamers met 2 kids, misschien nog een derde en dan 2 op een kamer oid.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

we hebben de indeling heel open de banken staan tegen de muren eigenlijk alle meubels staan tegen de muren de woonkamer in gewoon vierkant zeg maar

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    4 slaapkamers boven, beneden zou sowieso nog 1 slaapkamer kunnen zijn (sliepen mijn schoonouders vroeger ook, wij gebruiken 'm nu als werkkamer) en als we ooit de boel nog eens herindelen misschien wel meer.. maar goed, ik geloof dat ik al heel blij ben met boven alle slaapkamers vol ;)

Oh ja, hier hebben alle slaapkamers schuine wanden (boerderij, dus ook geen volwaardige zolder) en onze woonkamer is zo'n 45 m2, en we hebben we een flinke keuken.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben nu 3 slaapkamers, maar 1 Februari gaan wij verhuizen naar 5 slaapkamers.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    3slaapkamers, 1met vast 2persoonsbed en 2 met een vaste hoogslaper. Op onze kamer zit een ingebouwde kast, bed staat tegen de muur met hoofd en zijkant en dan heb je nog net paadje over om te lopen. Andere kamertjes vaste kasten onder en naast hoogslaper, ledikantje past er net dwars onder en staat dan gelijk klem. Ruimte die overblijft heb je nodig voor (kast)deuren/lopen.

maareh, woonkamer van 55m2 redden wij hier ook niet hoor! en dan hebben wij echt niet een hele kleine (maar wel een scheve, buitenmuren lopen iets rond naar binnen toe)

Deel Deze Pagina