Driftbui

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zara75, May 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Net de 1e serieuze driftbui meegemaakt in een winkel.
    Heb het er nog warm van!!!
    Hoopte altijd dat dat later pas zou komen.
    Man, ik voelde gewoon die ogen in m'n rug prikken van omstanders.
    Ze kan zo uit haar stekkertje gaan als ze haar zin niet krijgt.:(
    Kom ik aan de kassa, zit er een oud wijf: 'Nou, ik zei net tegen m'n collega: Daar zit een flinke kop op!' :x

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Ben er nog niet aan toe gelukkig maar als mensen zulke dingen zeggen kan ik heel primair reageren.
    "Daar zit een kop op"
    "Nee, U ziet er lekker uit!!!"
    Niks van aantrekken!

3. Shendari

Shendari Fanatiek lid

Jul 28, 2012
    1,628
    29
    48
    Zal wel aan mij liggen maar heb nog nooit van die uitspraak gehoord :p

En idd, negeren!!

Edit: Die kassamevrouw he :p

4. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die uitspraak betekent toch gewoon dat ze temperament heeft? Ik zou er niet zo over vallen, ze heeft gelijk, toch? ;)

En het went en wordt makkelijker, gewoon niets aantrekken van anderen.

5. Nati

Nati Niet meer actief

De situatie komt me heel bekend voor en ik ben dan ook niet gediend van commentaar! Heb mijn handen dan al vol aan mijn dochter en echt geen zin, me ook nog met mij onbekenden bezig te moeten houden, die denken, zich er ook nog even mee te moeten bemoeien.

Ik ken de uitdrukking trouwens wel, hoor, en ik vat hem ook niet al te goed op (wel een beetje afhankelijk van hoe het gebracht wordt, maar dat is met alle opmerkingen zo natuurlijk).

Negeren helpt het beste, zowel bij mijn dochter als bij de omstaanders. ;)

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier hoor ik ook altijd "jeetje daar zit een flinke kop op!"of "Dat jochie van jullie is behoorlijk koppig he" Tja ik kan niet anders dan het beamen.

Ach ik heb persoonlijk liever dat hij een gezonde eigen wil heeft als dat hij zoals ik zie bij mijn buurjochie van 3 weken ouder als een robot alles maar nadoet van zijn ouders ;)

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Hier gelukkig nog geen verwijtende opmerkingen gehad...alleen wat moeders die een soort van medelijden kwamen uiten..
    Laat ik er nou echt even geen last van hebben als ze een driftbui heeft...soms moet de frustratie er gewoon even uit.

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oefff, balen zeg! Maar elke moeder maakt het mee hoor! ;)
    Hier had ik laatste bijna boze baby, met bijna 9 maand zet ik haar in het zitje vh booschappenkarretje, want in maxicosi wil ze niet blijven zitten als die op kar staat. En voor hele week boodschappen doen met een buggy is geen optie. Anyway; had het boodschappenbriefje in mijn handen, je raad het al, die wou mevrouwtje hebben! Pakte hem af voor die in haar mondje verdween, maar oh oh, toen werd ze boos, gelukkig had ik net een pak toetendoekjes uit het schap gehaald, dat was mijn redding! LOL

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Herkenbaar! Mijn zoontje had bij de bouwmarkt een vegertje. Deze zouden we gaan kopen, dus hij was er in de winkel al wat mee aan het vegen enzo. Bij de kassa aangekomen moest ik hem natuurlijk hebben om af te rekenen. Nou, kwaad dat ie werd! Meneer ging plat op de grond liggen van woede! En huilen!!!! Ik moest er eigenlijk wel om lachen...:D Gelukkig was het vegertje snel door de scan heen en kon ik hem weer teruggeven.

10. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Dit, hihi.

11. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik zit ook achter de kassa en een ding weet ik gewoon: niet mee bemoeien! Het is mijn kind nl niet. :D
    Laatst een baby van 5 weken zo zielig krijsen... :) :( ikbzei toen: ach gossie straks is z'n stem weg van al dat huilen. Toen zei de oma: hij houdt niet van stilstaan :D en idd met het rijden was het over.
    Dat is ongeveer de enige opmerking die ik maak. Ze brullen maar een end weg. Ik hoor het niet (meer).

12. Nati

Nati Niet meer actief

Kijk, zo zou ik het willen! :D

13. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Hier tot nu toe alleen nog maar thuis gehad, inderdaad met dingen die je eventjes wegpakt omdat je de handjes even schoon wil maken, of laatst: ze had haar speentje nog in, in haar ene hand een lange vinger en in haar andere hand haar tuitbeker.... dat is echt recept voor een driftbui hier hoor!! Want de beker of het koekje los laten is geen optie, maar zonder vrije hand kan ze de speen niet uit dr mond halen. Ik wou haar speentje eruit halen, maar mijn hand ging schijnbaar iets te dicht langs het koekje, NOOOUUUU zeg, die blik in haar ogen! :$ Ze smeet de beker weg (gelukkig lekdicht) en zette het op een krijsen! Ze trok die speen uit dr mond en smeet die ook door de kamer en zet daar dus echt knetterhard te huilen met dat koekje in dr hand.... Tjaaa.... ;) In zo'n situatie ga ik maar weer op de bank zitten en moet ze het maar even uitzoeken... Mn vriend probeerd dan vanalles om het huilen te laten stoppen, speentje weer aanbieden, beker weer aanbieden, ander speelgoed of knuffeltje aanbieden... Denk dat mn vriend het met een poosje ook wel opgeeft, hahaha

Vaak is het met een paar minuutjes opeens over en zit ze lekker dr koekje te eten en gekke gezichtjes te trekken ;)

maarja, in een winkel is een ander verhaal, daar zou ik het ook wel even flink warm van krijgen tijdens het negeren... :(

14. Nati

Nati Niet meer actief

Hahahaha, zo herkenbaar!!

15. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Pff, ik weet nog wel de eerste huil/drift bui in de winkel. Was net een keer alleen boodschappen doen en meneertje zag dat ik yoghurt in de kar zette. Dat wilde hij natuurlijk hebben!
    Maar ach, na een minuut of 5 was het wel over haha.

16. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Reuze lollig als ze dat zeggen. Beter als een dood vogeltje toch

Share This Page