Even peilen... Mijn zoon is negen mnd. Hij drinkt nu uit borst/fles/open beker of uit een tuitbeker waar ik het antileksysteemnuit heb gehaald. Dan stroomt het water er vanzelf uit Maar een tuitbeker met antilek? Geen idee hoe je daar iets uit moet krijgen. Als ik de tuit in zijn mond doe kauwt hij er een beetje op maar hij snapt totaal niet dat hij eraan moet zuigen. Is het omdat hij nog te jong is? Op welke leeftijd begreep jouw kind het?
Ik had hetzelfde met mijn dochter, dus bij de jongste het anders aangepakt. Ik heb alleen de tuitbeker met antilek aangeboden, in het begin speelde hij ermee en nu drinkt hij er prima uit. Maar ik denk ook dat het echt verschillend is per kind, blijven oefenen en dan komt het vanzelf! Eventueel zou je kunnen oefenen met een rietjes beker en daarnaast ook met de tuitbeker. Hij is trouwens bijna 9 maanden.
Nooit echt gesnapt met 7 maanden gaan oefenen en met 9 dronk ze nog amper en nu heeft ze al een paar weken een rietjesbeker, eerst de open van Zeeman maar dat is voor onderweg niet handig en nu die van Hema en dat snapte ze meteen!
Levi is 10 maanden en die snapte gelijk de rietjes beker...nu ong 3 weken. Tuitbeker vond hij minder leuk
Met 7 maanden geloof ik.. Normaal rietje al eerder.. Eigenlijk doe ik veel dingen een paar keer voor en dan begrijpt ze het..
Mijn.zoontje dronk er meteen goed uit. Volgens mij dacht hij gewoon dat het zn fles was haha.. 6mnd dus..
Heb de nuby antilekbeker en biedt 'm al een tijdje water en thee aan maar niks en hij leek het ook niet echt te snappen, vandaag een beetje roosvicee erin en hij lurkt 'm in ene leeg...misschien ligt het dus ook aan de inhoud
Eindeloos geoefend met tuitbekers, hij snapte er niets van. Rondom zijn eerste verjaardag een rietjesbeker geprobeerd, ging vrijwel meteen goed.
Ik denk dat ons manneke een maand of 9 was.. Eerst moesten we hem nog helpen de beker te kantelen zeg maar, maar hij snapte wel dat hij moest zuigen (net als de fles dus) en later steeds voorgedaan dat hij zijn hoofdje naar achter moet doen als hij de tuit in zijn mond heeft en dat nam hij redelijk snel over.. En hij drinkt nu dus al een aantal maanden echt zelf uit de antilektuitbeker van Avent, ideaal! We hebben ook een antilekbeker van Mepal, gaat ook zonder problemen en mijn moeder heeft weer een andere antilekbeker (weet zo ff niet welk merk) en ook dat gaat zonder problemen..