Baby 5,5 maand weinig gedronken erg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lottie, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Mijn dochter van 5,5 maand heeft in de afgelopen 24 uur maar 360 cc gedronken en 100 gram fruit gegeten.
    Kan dit kwaad? Wanneer moet ik hier voor de dokter bellen?
    Ze heeft vanochtend wel 2 plasluiers gehad en 1 poep luier & net ook een plasluier maar geen volle.
    Maak me eigenlijk wel een beetje zorgen.
    Ze huilde vanmiddag veel (kon wel ook nog lachen) en sinds uur of 3 slaapt ze eigenlijk alleen maar (heel vast).
    Ze heeft overigens geen verhoging.

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Als t zomaar een dag is kan het geen kwaad hoor, heef je meisje ergens last van, zijn er soms tandjes onderweg?

3. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Ze krijgt normaal nutramigen maar omdat ze in ziekenhuis negatief testen met een dubbel blinde test op kma mocht ze sinds woensdag weer gewone melk.
    Sinds dien krijgt ze nutrilon standaard maar tegen het weekend aan merkte ik uitslag op, last van darmpjes en benauwdheid.
    Dus meteen weer over op de nutramigen gegaan zaterdag en zondag heeft ze eigenlijk normaal gedronken en sinds vanacht is het zo.

Tandjes zou kunnen maar ik zie of voel eigenlijk niks.

Kon onze kinderarts niet spreken vandaag en kan dus morgen pas weer terug bellen.
    Maar omdat ze nu al 10 uur lang niks heeft gedronken en de vorige fles maar 100 cc was maakte ik me ineens heel erg zorgen.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ze al 10 uur lang niets gedronken heeft, zou ik even de HAP bellen voor advies.

Deel Deze Pagina